"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb er in ieder geval ook last van.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ja bekent verschijnsel heb het ook wel vaker gezien.
Zal wel niet opgelost kunnen worden
Zal wel niet opgelost kunnen worden
Ik denk dat dat de charset is die meegezonden word 
Anders moet er weer een andere komen
Anders moet er weer een andere komen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Lief hoor, dat je me kwoot.. viel mij ook al op. Lekker slordig enzo.. maar was ook te lui om het aan te passen. Ik gok dat het een feature isOp zaterdag 23 maart 2002 22:32 schreef Traag het volgende:
Sinds een paar dagen (weekje ofzo) heb ik steeds dat op GoT de charset veranderd naar Latin9. Ik hoorde dat dit te maken kon hebben met de € in Topix, maar dit is pas veel later begonnen. Iemand een id hoe dit komt
Voorbeeld:
[afbeelding]
present
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Traag, dan mag je nu weer een plaatje posten denk ik 
/me heeft er ook last van
/me heeft er ook last van
Zoeken isOp zaterdag 23 maart 2002 23:27 schreef Revision het volgende:
Al eerder over gehad
[topic=428169]
UTFS

Nofi
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik dacht dat het weer een of andere rage was 
maareh.... hoewel het idd een fout is is hij volgens mij niet echt urgent, maar ja dat is maar een mening
maareh.... hoewel het idd een fout is is hij volgens mij niet echt urgent, maar ja dat is maar een mening
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hmm... blijkbaar is er weer iets aangepast.. nu geen Z meer met een vaag geval erop, maar zo'n andere hoge komma?
Ohw... ff testenOp zondag 24 maart 2002 11:20 schreef BrZ het volgende:
Hmm... blijkbaar is er weer iets aangepast.. nu geen Z meer met een vaag geval erop, maar zo'n andere hoge komma?
€ ' `
/edit
Gaat nu wel goed, en toch staat Latin9 weer (
Jeremy Clarkson
Dit is een "feature" van topix 
Gezien we op topix geen support meer hebben, hebben we zelf een aanpassing moeten maken in de tekenset om het euroteken toch bruikbaar te krijgen op het forum. Gevolg daarvan is dat het met sommige andere tekens nog wel eens fout wil gaan. Het kromme apostrofje (een ' maar dan gekruld) is daar één van
Gezien we op topix geen support meer hebben, hebben we zelf een aanpassing moeten maken in de tekenset om het euroteken toch bruikbaar te krijgen op het forum. Gevolg daarvan is dat het met sommige andere tekens nog wel eens fout wil gaan. Het kromme apostrofje (een ' maar dan gekruld) is daar één van
Nee, das een 'feature' van windows...
Zij moesten zo nodig een default characterset uitbreiden met waarden die _niet_ in die default zaten en vervolgens dat aan iedereen opdringen.
Om toch euro-support voor de unix/mac mensen te hebben draaien we een tekenset in gebruik genomen die dat officieel wel ondersteund.
Het liefst zouden we natuurlijk overgaan op unicode, maar daar kent php weinig support voor en mysql al helemaal niet.
Zij moesten zo nodig een default characterset uitbreiden met waarden die _niet_ in die default zaten en vervolgens dat aan iedereen opdringen.
Om toch euro-support voor de unix/mac mensen te hebben draaien we een tekenset in gebruik genomen die dat officieel wel ondersteund.
Het liefst zouden we natuurlijk overgaan op unicode, maar daar kent php weinig support voor en mysql al helemaal niet.
Pagina: 1