2 vraagjes over Liteon LTR-24102B

Pagina: 1
Acties:

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Liteon LTR-24102B, maar ik heb er 2 kleine probleempjes mee, die misschien met elkaar verbonden zijn.
Het zit namelijk zo, ik kan geen CD's rippen met EAC (www.exactaudiocopy.de). Dan weet EAC vrolijk te melden dat er geen Audio CD in de drive zit.
Ik dacht dat een firmware update uitkomst zou bieden, maar na het downloaden van de 'geweldige' liteon website bleek deze update het niet te doen.
Als melding kreeg ik dat ik toch echt de CD uit de drive moest halen. Er zat alleen geen CD in en zelfs na een reboot bleef het update programma volhouden dat er een CD aanwezig was.

Tips iemand?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

IDE kabel ff checken?

Juist

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Zit vast en goed ook.
Ik kan cd's branden, cd's lezen dus dat zit wel goed

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 21:47 schreef THW Arie het volgende:
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Liteon LTR-24102B, maar ik heb er 2 kleine probleempjes mee, die misschien met elkaar verbonden zijn.
Het zit namelijk zo, ik kan geen CD's rippen met EAC (www.exactaudiocopy.de). Dan weet EAC vrolijk te melden dat er geen Audio CD in de drive zit.
Ik dacht dat een firmware update uitkomst zou bieden, maar na het downloaden van de 'geweldige' liteon website bleek deze update het niet te doen.
Als melding kreeg ik dat ik toch echt de CD uit de drive moest halen. Er zat alleen geen CD in en zelfs na een reboot bleef het update programma volhouden dat er een CD aanwezig was.

Tips iemand?
beveiligde audio cd :?
liteon kan geen beveiligde audio cd's rippen
waarschijnlijk de 40x versie wel

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
beveiligde audio cd
liteon kan geen beveiligde audio cd's rippen
waarschijnlijk de 40x versie wel
Nee geen beveiligde cd, het is een cd die ik al eens een keer geript had en hij is veel te oud om beveiligd te kunnen zijn.

Verwijderd

is tie niet beschadigd de cd probeer anders op een andere cdrom lezer

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Nope ook geen beschadigde CD. Ik heb het probleem met alle audio cd's (alleen in EAC)
Iemand suggesties voor he Firmware probleem ?

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 22:55 schreef THW Arie het volgende:
Nope ook geen beschadigde CD. Ik heb het probleem met alle audio cd's (alleen in EAC)
Iemand suggesties voor he Firmware probleem ?
welk firmwareversie heb je dan want eac werkt gewoon hoor

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
5s03 volgens de "flash utility"
Ik kan echter niet updaten want dan meldt dit programma:
"Remove disc, before to do the flash task"

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

driver update holp bij mij (liteon ltdr163)
eerder had ik ook geen cd drive, na het installen van de drive deed ie t

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
bedoel je echt driver update, of firmware update?

Verwijderd

Misschien ASPI-driver installeren?
Pagina: 1