• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 15:13
Ik heb van me huisgenoot een nokia 3330 overgekocht. Die heeft waterschade gehad..Dat was dus het risico wat ik liep.
Maar als hij opgeladen is is hij helemaal vol.
Als ik 'm 's avonds uit doe is hij nog steeds helemaal vol...
Doe ik 'm 's ochtends weer aan is hij helemaal leeg...
Ligt dat aan de accu of is dat de telefoon?
Anders koop ik een abbonement....met een nieuwe nokia 3330
andere nokia's vind ik klote :D (maar dat doet er verder niet toe)
bvd

Aap!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 11:22
heb je het al eens geprobeerd met een andere accu? misschien is die accu gewoon lam. Een nieuwe accu (desnoods een immitatie) lijkt me goedkoper dan een nieuwe telefoon bij een abo.

• harmageddon
Jah hij had er ook een ander accu bij, die was al gaar, deze was goed....zei hij....klopte ook, want ik kon er eerst 5/6 dagen ('s nachts uit) mee rond lopen..)
en een ander accu vragen bij de winkel(om te sten zal weinig zin hebben, omdat ik het toch ff moet testen...minstens 2 dagen of hij 's nachts wel leeg loopt enzo....

Aap!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik denk dat de gsm op een of andere manier de accu volledig leegtrekt. Dit kan het gevolg zijn van kortsluiting.

Ikzelf heb het ooit gehad bij een 7110. Toen uit elkaar gehaald, alle contactpunten schoongemaakt, stof eruit blazen en het werkte weer perfect. Misschien dat dat voor jou ook de oplossing is!

Volvotips.com

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 11:41 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik denk dat de gsm op een of andere manier de accu volledig leegtrekt. Dit kan het gevolg zijn van kortsluiting.

Ikzelf heb het ooit gehad bij een 7110. Toen uit elkaar gehaald, alle contactpunten schoongemaakt, stof eruit blazen en het werkte weer perfect. Misschien dat dat voor jou ook de oplossing is!
ja, maar dan habbie ook geen garantie meer. (als hij er al nog had)

probeer es je batterij in een plastieken zakje enkele uurtjes in de vriezer te leggen, misschien helpt dat.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-03 12:54

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 24 maart 2002 11:50 schreef carnman het volgende:

[..]

ja, maar dan habbie ook geen garantie meer. (als hij er al nog had)

probeer es je batterij in een plastieken zakje enkele uurtjes in de vriezer te leggen, misschien helpt dat.
Waterschade zien ze direct bij Nokia :) En als ik het verhaal zo lees, ligt het niet aan de batterij als het met een andere accu ook al zo is :)

• harmageddon
Ik heb vanacht toen ik de me nokia uit had staan de accu eruit gehaald. En vanmorgen er weer in gedaan. Toen was de accu nog helemaal vol!
De telefoon trekt dus als ie uit staat de accu helemaal leeg...
het kan dus iid een los contactje zijn...
Zal binnenkort wel ff opmaken enzo....
thanks iig!

Aap!

Pagina: 1