HermeS is weer behulpzaam aan het zijn

Met het spuien van namen van trojans/DoS proggies etc krijg je HIER dus geen hoger aanzien.
Als je een internet situatie wilt simuleren betekent dat niet automatisch dat je virtuele virus-aanvallen wilt gaan oefenen. Wij hebben voor een project (cache optimalisatie, geweldig om te doen

) ook zoiets moeten gebruiken, maar dat programma werkte zo klote dat ik het echt niet aanraad (kan ook niet want ik weet de naam ondertussen al niet meer).
Ik heb ff hier in een boekje geneusd, maar die weten daar ook geen programma voor. Het ligt eraan hoe realistisch je de simulatie wilt hebben, en tot welke 'systemen' je reeele toegang wilt hebben (de servers in feite) en welke systemen er gewoon inzitten voor de simulatie van routing, maar zoiets is volgens mij zeker zelf te maken. Het ligt er natuurlijk wel aan welke protocollen je verder in je simulatie op wilt nemen, maar ik wil het wel eens proberen om zoiets te bouwen, maar dan weet ik wel niet wanneer dat ooit af komt (dit jaar zou wel moeten lukken eigenljk).
Volgens mij is het niet mogelijk zoiets te doen met die viruele IP's omdat je dan geen controle hebt over de verbinding.