SVCD -> PAL of NTSC?

Pagina: 1
Acties:

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:55
Ik wil een SVCD film branden met NERO. Nu kan ik kiezen tussen PAL en NTSC. Ik wil de cd zowel gebruiken om te kijken op de pc als op een standalone DVD speler.

Alvast bedankt :)

Feyenoord!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Gewoon PAL. Tenzij je die films op een Amerikaanse/Japanse televisietoestel wilt bekijken. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 13:12
Denk dat je pal moet doen, ntsc is de Amerikaanse standaard. Als je ntsc-vcd brandt dan kan het zijn dat hij het niet doet op je dvd-speler of tv.

• Outl@w
Ok dit moest ik ff weten :)

Thx Guys :D

Feyenoord!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[spuit 11 mode]

idd PAL ja, ik heb vandaag mn eerste SVCD gebrand (BOB) en die doet het perfect op onze pas aangeschafte DVD speler :)

[/spuit 11 mode]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Als je een SVCD gaat branden in NERO en dan bedoel ik MPEG2 bestand die al ge-encodeerd / gedownload is dan kan je er zelf weinig aan veranderen, tenzij je de NERO SVCD plug-in gebruikt om het te re-encoden (niet verstandig, kwaliteitsverlies).

Ik bedoel stel je download een SVCD die in het NTSC formaat is geencodeerd dan zal die gewoon op het NTSC formaat gebrandt worden, tenzij je hem zelf gaat reencoderen... en dan maakt het volgens mij niks uit of je in Nero op Pal of NTSC drukt...

• Outl@w
Op zaterdag 23 maart 2002 21:33 schreef LuNaTiC het volgende:
[spuit 11 mode]

idd PAL ja, ik heb vandaag mn eerste SVCD gebrand (BOB) en die doet het perfect op onze pas aangeschafte DVD speler :)

[/spuit 11 mode]
CEWL..

Ik had gister de hele Band Of Brothers serie binnen, en die ben ik nu dus ook aan het branden. Is echt vet!! :)

Feyenoord!

Pagina: 1