Jammer van die breezer ernaast...Op maandag 08 juli 2002 18:47 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
*met nieuwe digi video cam kloot*
Ik heb 'm ook net binnen. 
Bij mij duurde het maar een week ofzo.. ik had 'm vorige week besteld.
Bij mij duurde het maar een week ofzo.. ik had 'm vorige week besteld.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik was het hele verhaal alweer vergeten totdat ik vorige week een plof hoorde bij de brievenbus. 
Ik heb die cd aan het begin van dit topic besteld, ik heb er dus even op moeten wachten.
En nu heb ik het eenmaal en dan zie ik overal watermerken verschijnen in mijn creaties.
Ach ja, het was even leuk om mee te spelen.
Ik heb die cd aan het begin van dit topic besteld, ik heb er dus even op moeten wachten.
En nu heb ik het eenmaal en dan zie ik overal watermerken verschijnen in mijn creaties.
Ach ja, het was even leuk om mee te spelen.
Verwijderd
Ah, dan zal het vast wel lukkenOp maandag 08 juli 2002 01:39 schreef GA!S een enorme lap tekst
laatse keer dat ik zon demo had was click&play
Verwijderd
Ik had tijd te veel en ff al die tutorial videos gekeken en ik sta echt verbaasd van de superhandige interface van SoftImage
Post nou eens even wat creaties jongens...
JE kan niet saven zeggen ze net...Op dinsdag 09 juli 2002 19:38 schreef Sn3akz het volgende:
Post nou eens even wat creaties jongens...
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Renderen is wat anders dan savenOp dinsdag 09 juli 2002 21:02 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
JE kan niet saven zeggen ze net...![]()