Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een adapter kopen bij mijn kodak 3800 omdat de batterijen heeeeel snel op gaan en zeker als je het schermpje aan hebt staan.
Maar op de kodak site stond dit

"A great way to extend your battery life. Plug your camera in while viewing your pictures. This AC adapter delivers very specific voltage and current required by the KODAK DC3800 Digital Camera"

http://www.kodak.com/global/en/digital/accessories/EKN025975.jhtml?MODEL=DC3800

nu vraag ik me af of je die adapter ook kan gebruiken zonder batterijen, want uit die tekst wordt ik niet echt wijzer.

Verwijderd

De camera gebruikt of de batterijen of de adapter voor zijn stroomgebruik. Ik zou trouwens kijken welk voltage je nodig hebt en dan bij een elctrozaak een goedkope adapter halen

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.kodak.com/global/images/mul/digital/accessories/New/ACAdapters/3vACAdapter.jpg

hmm wat zit er voor gek dingetje aan dat snoertje

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 23 maart 2002 21:29 schreef r0ck3t het volgende:
[afbeelding]

hmm wat zit er voor gek dingetje aan dat snoertje
dat is volgens mij zo'n ding om interfentie te voorkomen
zit ook vaak in pc's
om die draden van de leds enzo
zo'n ijzeren :? ring

dat is dat ding volgens mij ook want ik hem ook zo'n ding om de lader draad van me napa zitten en die had ik er al afgehaald

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
ferietkern=idd om interferentie te elimineren

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Kan je niet beter een paar goede NiMH (min. 1500mAh) batterijen kopen?
Ik heb dezelfde digicam en met 2 1500mAh batterijen kan ik ongeveer 80 foto's maken (waarbij ik de LCD altijd als zoeker gebruik en verder nog regelmatig foto's bekijk en verwijder)...
2 of 4 reservebatterijen in je tas en je kan lang vooruit. Bij setje lege batterijen nieuwe erin en de lege een nachtje in de lader... werkt prima toch?

whoops, wel klein beetje oude }:O maar ja

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Kben vandaag ff de stad in geweest en gevraagd voor zon adapter, 70 euro, slik

Toen kwam ik bij een electro zaak waar ze adaptertjes hadden voor 10 euro, regelbaar, en met allemaal aansluitstukjes, hoeveel mA adaptertje moet ik nu hebben eik?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Pure afzetterij, universele adapters werken altijd prima. En ze zijn universeel, dus ze moeten bij kodak niet komen met grappen als "ja maar deze is er speciaal voor gemaakt".
70 euro
Niet normaal overigens, ik zou de prijsbedenkers bijna afschieten van agressie. Meer dan 150 gulden voor zo'n klere adaptertje, zijn ze nou helemaal van de...... (geldt trouwens bij zoveel merken hoor)
Using power adapters other than this recommended adapter could result in fire
Het KAN allemaal ja, niet als je je adapter gewoon de goede instellingen laat gebruiken.
Pagina: 1