Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GSMstunter.nl + Vodafone 120 minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al een topic over gaat maar kan iemand mij vertellen of hij met dit abonnement ervaringen heeft, en zo ja of die dan goed zijn of niet. Ik zit er namelijk ook over te denken zo'n abo te nemen, alleen eerst weten of je ECHT (!!!) je geld terugkrijgt.

Op dat andere topic, gaat het over het hele GSMstunter dus niet alleen vodafone 120 en dus wil ik graag meer weten over het abo, omdat er op die ander het een beetje onoverzichtelijk werd.

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Concluderend uit het lopende topic, zou ik zeggen dat ze wel te vertrouwen zijn.

Maar dat had je zelf ook kunnen concluderen!

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Kan je dan 120 minuten gratis
bellen per maand? Zitten dan vast nog ander kosten aan?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 15:36
[topic=431702/1/25]

Heb er zelf een 3310 met abbo besteld van de aanbieding, nog niks gehoord, maar ik wacht nog ff af :)

Flickr | Lego collectie

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
ik heb hem al aangevraagd
heb de kaart al binnen
wacht nu alleen nog op geld

is wel goed te vertrouwen denk ik (of ik ben goed van vertrouwen)
dezelfde actie hebben ze trouwen ook
bij www.gsm-shop.nl
dat helpy misschien bij je overtuigingen dat een ander bedrijf het ook doet en dat het dan waarschijnlijk wel ok zit

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 15:36
Dat is mooi, kan ik daar een Vodafone abbo met belminuten nemen om in die Nokia te stoppen ipv het customizer abbo wat er standaard bij zit. Bij GSMstunter kon je namelijk maar 1 bestelling p.p.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Abonnementsvorm Vodafone 120

Abonnementsduur 1 jaar
Abonnements kosten € 22,50 per maand( € 270,- per jaar)
Belbundel 120 minuten
Gsm-shop.nl subsidieert € 270,-
Aansluitkosten € 0,-
Opzeg termijn 3 maanden
Uw voordeel: Een jaar lang elk maand120 minuten gratis bellen.

Dus als ik het goed begrijp.. betaal je helemaal niks zolang je minder dan 120 minuten per maand belt? Kan toch haast niet? En als die 12 maanden voorbij zijn, moet je dan opeens gaan betalen of verhaalt het abo dan gewoon?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik moet namelijk ff me vader overtuigen (ben zelf 15 dus ja net geen 18 :'( )

Dus daarom moet ik ff zeker weten dat het goed is en daarna kan ik me vader overtuigen >:)

Verwijderd

Maar als het jou dus nix kost hoe kan vodafone er dan in hemelsnaam iets op verdienen?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zaterdag 23 maart 2002 22:01 schreef retro het volgende:
Abonnementsvorm Vodafone 120

Abonnementsduur 1 jaar
Abonnements kosten € 22,50 per maand( € 270,- per jaar)
Belbundel 120 minuten
Gsm-shop.nl subsidieert € 270,-
Aansluitkosten € 0,-
Opzeg termijn 3 maanden
Uw voordeel: Een jaar lang elk maand120 minuten gratis bellen.

Dus als ik het goed begrijp.. betaal je helemaal niks zolang je minder dan 120 minuten per maand belt? Kan toch haast niet? En als die 12 maanden voorbij zijn, moet je dan opeens gaan betalen of verhaalt het abo dan gewoon?
Officieel is je abo niet gratis. De verkoper krijgt een premie als die een abo verkoopt. Een deel van deze premie stort het bedrijf dan weer terug naar jouw. Verrekend is het dus gratis. :)

Verwijderd

Ik zelf heb een jaar geleden ook een abbo via internet besteld en gewoon mijn geld gekregen. dus ik weet wel zeker dat ze te vertrouwen zijn

Verwijderd

Over een paar maanden ben ik ook 18, en dat ga ik het ook doen!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 23:00 schreef AniketA het volgende:
Over een paar maanden ben ik ook 18, en dat ga ik het ook doen!
Je kan het ook , net als ik, gewoon op de naam van je ouders doen maar wel jouw rekening invullen. zo heb ik het gedaan en het ging goed

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22
Op zaterdag 23 maart 2002 22:48 schreef Hydrogen het volgende:
Ik zelf heb een jaar geleden ook een abbo via internet besteld en gewoon mijn geld gekregen. dus ik weet wel zeker dat ze te vertrouwen zijn
was dat ook bij GSM-Shop ?

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 23:17 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

was dat ook bij GSM-Shop ?
Nee daar was het niet bij. Het was bij www.gsmweb.nl
Pagina: 1