[mysql] datetime bij een update of insert

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Als ik een insert of een update uitvoer, wordt de datetime in die row dan automatisch vernieuwd?

• stylee
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Helaas geen antwoord op je vraag maar ik ben er 100% zeker van dat je die kan vinden in de manual van mysql...

• R4NCOR
  • Laatst online: 22:51

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 20:56 schreef stylee het volgende:
Helaas geen antwoord op je vraag maar ik ben er 100% zeker van dat je die kan vinden in de manual van mysql...
Eigenlijk heb je gelijk, en zou ik het uit moeten zoeken. Aangezien me dat nogal veel tijd kost, en dit topic ook nog nut kan hebben voor andere users ben ik van mening dat het wel even via deze weg kan :)

Mocht dat niet zo liev van mij zijn, merk ik het wel? ;)

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als dit je al veel tijd kost om om te zoeken wil ik niet weten hoeveel jaren je wel niet over leren veterstrikken hebt gedaan.

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

http://www.mysql.com/doc/D/A/DATETIME.html
The TIMESTAMP column type provides a type that you can use to automatically mark INSERT or UPDATE operations with the current date and time. If you have multiple TIMESTAMP columns, only the first one is updated automatically.
Eigenlijk heb je gelijk, en zou ik het uit moeten zoeken. Aangezien me dat nogal veel tijd kost,
Ja, wel hele 30 seconden. Da's heeeel lang.
en dit topic ook nog nut kan hebben voor andere users ben ik van mening dat het wel even via deze weg kan :)
't is wel een heel simpele vraag, en heel simpel te beantwoorden. Beeetje moeite kan geen kwaad.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

nough said....

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.