sorry de resolutie was nog niet optimaal ingesteldOp zaterdag 23 maart 2002 20:34 schreef LaptopDude het volgende:
getverIs dit van de psx?
Zeker een kutspel. Zeer cool introfilmpje, dat wel
, ben ik nog steeds naar op zoek. Als iemand een link heeft, graag!
Verwijderd
hij bedoelt het filmpje niet het spelOp zondag 24 maart 2002 00:44 schreef Glitch83 het volgende:
Zeker een kutspel. Zeer cool introfilmpje, dat wel, ben ik nog steeds naar op zoek. Als iemand een link heeft, graag!
Ik voel het aan m'n water, dit draadje word een succes
Ik hou het liever bij de afleveringen
(ben nu bij 30btw)
Verwijderd
is dit net zoiets als grandia2/FF ? iets in die trend?
is er ook een pc versie?
edit: lama, is volgens mij fight game aan het plaatje te zien of niet?
is er ook een pc versie?
edit: lama, is volgens mij fight game aan het plaatje te zien of niet?
Er komt trouwens ook een DBZ spel voor de gameboy Advance. Legacy Of Goku gaat tie heten. Is een rpg.
heb ik gezien ja, misschien is die wel grappigOp zondag 24 maart 2002 14:39 schreef Glitch83 het volgende:
Er komt trouwens ook een DBZ spel voor de gameboy Advance. Legacy Of Goku gaat tie heten. Is een rpg.
Verwijderd
[img]http://www.planetquake.com/dash/images/bfp_potw1.jpg
hey ik heb een mod voor quake 3!!! en die vind ik echt heel gaaf.hoe zet je er een pic bij?
hey ik heb een mod voor quake 3!!! en die vind ik echt heel gaaf.hoe zet je er een pic bij?
spel zuigde dik
een van de slechtste uit dbz reeks
een van de slechtste uit dbz reeks
"If u do something do it with style, or do it at all."
Tjapser: Je vergeet de eind tag [/img]
En verder vind ik die screenie niet echt veel zeggend, ja leuk landscape maar verder is er niets aan te zien.
En verder vind ik die screenie niet echt veel zeggend, ja leuk landscape maar verder is er niets aan te zien.
There is no magic.
Pagina: 1