Que? Dit is vaag! (TNT2 1400 3DMarks)

Pagina: 1
Acties:

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Heej all,

Heb een Viper 770 nonultra van Diamond (TNT2 dus), eerst draaide ik W2K, daar haalde ik 2900 3DMarks, nu heb ik weer 98, vanwege wat spellen die niet wilden en veel gezeik met m'n TV-kaart, en nu heb ik ineens 1400 3DMarks?????
Kan iemand me eens wat hints geven? Owjah, ik wil ook nog ff m'n TNT2 overklokken, ik heb de settings waarop 'ie kan al doorgekregen (second-hand-kaart), maar kan geen goeie utility's vinden.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Hoe krijg je het nu in hemelsnaam met het nieuwe PHP forum voor elkaar om dubbel te posten?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zoek TNTclk bij www.tweakfiles.com
Ik doe 1392 in 1024 bij 768 32 bit 3D Mark 2000 Celly 466, 128 Mb, Asus V3800 TVR 32 Mb (150/183)

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Nou ehm, 't was traag en ik zag niks gebeuren dus klikte nog een keer.
Wees blij dat ik geen 14x klikte :D.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

welke drivers gebruik je en heb je al directx 7 ge installed.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Ik gebruik de nieuwste Detonator-drivers zoals ze staan op nVidia.com en ik heb DirectX 7 geinstalleerd staan jah.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Probeer de drivers van Diamond eens. Die Detonators waren zwaar klote bij mij!!!

Verwijderd

nee man de detonators zijn juist veel beter die van diamond zijn nog uit 1998 :0

Verwijderd

Not ! Ik geloof dat ze 3.68 hebben. TNT's doet het vaak beter met ouwe.

• dikkechill
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Anandtech heeft laten zien (dmv benchmarks) dat oude drivers beter werken dan de nieuwere drivers.
Dus.....

• dikkechill
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
dat geldt dus voor tnt's ;)

Verwijderd

bij werkten de 3.68 en de 5.22 drivers goed
had 3400 puntjes ofso met mijn tnt2 ultra

wel 16bit geloof ik ?

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Hmm goed, heeft iemand dan even links naar de oudere drivers, ze zijn wat lastig te vinden? (kan aan mij liggen hoor)

Pagina: 1