Ik ben een beetje
en wat er dan achteraan mag komen
ik heb 2 breedbandluidsprekertjes waar ik IETS mee wilt doen, hier zijn de specs

ze zijn 10,48 euro per stuk,..dus niet super kwaliteit (et zijn visaton speakers op 8 ohm)
wat kan ik hier voor leuks eme doen, omdat ik et zonde vind om er niets mee te doen.. ik wil aan alle spullen neit emer dan 50 euro kwijt zijn
ik heb 2 breedbandluidsprekertjes waar ik IETS mee wilt doen, hier zijn de specs
en hier het speakertjeProductinformatie
Hoogwaardige HiFi breedband-luidspreker met uitste-kende lineaire frequentieloop. Vooral geschikt voor mini-boxen, smalle luidsprekers en geluidsinstallaties.
Technische spec.: Nominale/muzikale belastbaarheid 30/50 W impedantie 4/8 W frequentiebereik 100 tot 20.000 Hz gemiddelde geluidsdruk 82 dB resonantiefrequentie 130 Hz magneetdiameter 60mm chassisafm. 78,5 x 78,5 mm bevestigingsgaten-afstand 59,5 x 59,5 mm klankwandopening ø 73 mm bouwhoogte 40 mm netto gewicht 280 gr.
ze zijn 10,48 euro per stuk,..dus niet super kwaliteit (et zijn visaton speakers op 8 ohm)
wat kan ik hier voor leuks eme doen, omdat ik et zonde vind om er niets mee te doen.. ik wil aan alle spullen neit emer dan 50 euro kwijt zijn
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy