[speakers]wat kan ik hier mee doen

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Ik ben een beetje :? :? :? :7 en wat er dan achteraan mag komen

ik heb 2 breedbandluidsprekertjes waar ik IETS mee wilt doen, hier zijn de specs
Productinformatie

Hoogwaardige HiFi breedband-luidspreker met uitste-kende lineaire frequentieloop. Vooral geschikt voor mini-boxen, smalle luidsprekers en geluidsinstallaties.
Technische spec.: Nominale/muzikale belastbaarheid 30/50 W impedantie 4/8 W frequentiebereik 100 tot 20.000 Hz gemiddelde geluidsdruk 82 dB resonantiefrequentie 130 Hz magneetdiameter 60mm chassisafm. 78,5 x 78,5 mm bevestigingsgaten-afstand 59,5 x 59,5 mm klankwandopening ø 73 mm bouwhoogte 40 mm netto gewicht 280 gr.
en hier het speakertje
Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/329/G1/329975G1.JPG

ze zijn 10,48 euro per stuk,..dus niet super kwaliteit (et zijn visaton speakers op 8 ohm)

wat kan ik hier voor leuks eme doen, omdat ik et zonde vind om er niets mee te doen.. ik wil aan alle spullen neit emer dan 50 euro kwijt zijn :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Visaton is geen slecht spul, maar wil je een volwaardige speaker maken dan zul je toch nog een laag en een hoogunit nodig hebben en dat ga je niet redden met 50 euro denk ik :)
Ik zou ze in mijn auto bouwen als ik ze had :D

Verwijderd

''Vooral geschikt voor mini-boxen, smalle luidsprekers en geluidsinstallaties.''

lijkt me duidelijk.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
:) jep..maar wat ga ik er mee doen ?? :P :P :P

het hoeft geen supersysteem te worden vind ik

jammer dat ie zen resonantie frequentie op 130 is :( (liever onder de 60Hz,..maar daar komt ie zelf geneens :D )

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Koop er nog een aantal bij, maak kastjes met twee (door het koppelen nog een beetje laag) van dit soort drivertjes, en gebruik ze als surround speakers. Het mooie is dat je er je kamer helemaal vol kan hangen omdat ze niks kosten en klein zijn.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

daar heb ik er ook nog 2 van, maar dan magnetisch afgeschermd
zijn leuke speeltjes jammer dat ze totaal geen bass hebben :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hehe.. ok..lijkt me een idee.. :)
eens ff kijken
en dan gewoon een kleine sub maken (passief)

btw atgast... jij maakt verdomd goeie 3d shit :)

Pagina: 1