Deze kan ik niet meer te weten komen mbv r-muisknop of 'bestand-eigenschappen' in de verkenner. Is er een andere manier of valt dit op te lossen zonder een setup te doen? Het is vervelend wanneer je bvb. de omvang van een map wilt weten.
Voor de vraag die wordt gesteld is er misschien een hele simpele oplossing voor die het nog wel doet. Hint: zie F1 - toetsencombo's.
Maar het zal je niets helpen met het omzeilen van rechten als de sysadmin op je school een heel klein beetje kennis van zaken heeft. En daar gaat het je om getuige je vraag [topic=506509]
. Of heb je het per ongeluk ingesteld op je thuis PC?
Het is trouwens overdreven om zo'n topic naar boven te schoppen aangezien er geen antwoord op gekomen is. Je had er zelf wel eentje kunnen beginnen in dit geval.
Maar het zal je niets helpen met het omzeilen van rechten als de sysadmin op je school een heel klein beetje kennis van zaken heeft. En daar gaat het je om getuige je vraag [topic=506509]
Het is trouwens overdreven om zo'n topic naar boven te schoppen aangezien er geen antwoord op gekomen is. Je had er zelf wel eentje kunnen beginnen in dit geval.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
haha nee hoorOp dinsdag 28 mei 2002 18:02 schreef F_J_K het volgende:
Voor de vraag die wordt gesteld is er misschien een hele simpele oplossing voor die het nog wel doet. Hint: zie F1 - toetsencombo's.
Maar het zal je niets helpen met het omzeilen van rechten als de sysadmin op je school een heel klein beetje kennis van zaken heeft. En daar gaat het je om getuige je vraag [topic=506509]. Of heb je het per ongeluk ingesteld op je thuis PC?
nee ik begin er niet zelf eentje, ik heb gewoon de search gebruikt, en hier werd exact mijn probleem beschreven, dus waarom dan nieuw topic openen dit bespaart weer tijd voor iemand die hetzelfde probleem heeft, die gebruikt dan de search en hoeft maar 1 topic te openenHet is trouwens overdreven om zo'n topic naar boven te schoppen aangezien er geen antwoord op gekomen is. Je had er zelf wel eentje kunnen beginnen in dit geval.
Heb je toevallig ook een oplossing gevonden, want ik heb hetzelfde probleem...
Ik kan de eigenschappen van alle bestanden zichtbaar krijgen, maar op een geselecteerde map met r-muisknop, eigenschappen krijg ik helaas niks te zien.
Erg vervelend als je mappen van "alleen lezen" wil afhalen of ze wil gaan delen op een netwerk.
Iemand een oplossing? (Zonder dat ik m'n WinXP Pro opnieuw moet installeren
)
Ik kan de eigenschappen van alle bestanden zichtbaar krijgen, maar op een geselecteerde map met r-muisknop, eigenschappen krijg ik helaas niks te zien.
Erg vervelend als je mappen van "alleen lezen" wil afhalen of ze wil gaan delen op een netwerk.
Iemand een oplossing? (Zonder dat ik m'n WinXP Pro opnieuw moet installeren
Pagina: 1