Toon posts:

[background] weet alleen niet meer hoe.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder photoshop 6.0 laatst een backgroundje gemaakt. Dit waren gewoon een aantal filters over elkaar heen. Ik weet alleen de vollegorde niet meer. (ook niet welke filters maar goed).

mijn achtergrondje:

Afbeeldingslocatie: http://martijn.lindonline.nl/ruitjes.jpg

Ik weet dat ik eerst een grijs/witte achtergrond heb gemaakt met behulp van de wolken filter (render --> clouds)
En ik heb iets met de "wave" filter gedaan.

Iemand enig idee hoe ik dit gedaan heb???
Het is de bedoeling dat het straks op een 1024x768 desktop past (scherm vullend dus)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denk je echt dat wij naar een gifje jpgtje kijken, en direct de layers filters zien? :D

edit: O-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 19:21 schreef Blue-eagle het volgende:
Denk je echt dat wij naar een gifje kijken, en direct de layers zien? :D
Ik heb alles gewoon in een layer zitten! Gewoon filter over filter in dezelfde laag.

(PS: het is een jpeg-je :) )

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 19:24 schreef martijntje het volgende:

Ik heb alles gewoon in een layer zitten! Gewoon filter over filter in dezelfde laag.
En dat is dom, vaak kun je beter met layers werken, omdat je dan meer controle hebt over bepaalde eigenschappen. Denk bijvoorbeeld aan adjustment layers en dergelijke.

Maar nee, niemand kan raden wat jij exact allemaal gedaan hebt. Sla voortaan je werk ook op als PSD of TIFF, dan kun je de layer structuur bewaren.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 19:38 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En dat is dom, vaak kun je beter met layers werken, omdat je dan meer controle hebt over bepaalde eigenschappen. Denk bijvoorbeeld aan adjustment layers en dergelijke.

Maar nee, niemand kan raden wat jij exact allemaal gedaan hebt. Sla voortaan je werk ook op als PSD of TIFF, dan kun je de layer structuur bewaren.
ik heb het orginele psd bestand wel maar daar zit ook maar een laag in.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 20:01 schreef martijntje het volgende:

ik heb het orginele psd bestand wel maar daar zit ook maar een laag in.
Ik kan alleen maar hopen dat je hier dan wat van geleerd hebt :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Render > Clouds
Mosaic filter, waar die zit weet ik niet...
En dan een lichte wave eroverheen

Probeer dat eens? En dan gewoon wél oplettend en met layers werken... ;)

* Dark Blue 's toetsenbord is een beetje bezopen vanavond... :? alle leestekens zijn verhuisd! :? (alleen in het GoT reply scherm)

[edit: door er een wave overheen te gooien zal hij niet meer op elkaar aansluiten ben ik bang. Ik zou het bij een clouds en een mosaic filter laten, en dan zorgen dat dat mosaic filter precies in de image past. anders zie je dat in de achtergrond heel goed terug :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Misschien is dat wel de reden dat je in Phshop ook notes bij je tekening kunt plakken.. eventueel gesproken notes.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
lijkt zo te zien beetje op dit:

http://www.shadowness.com/tutorials_p_cfusion.html

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 21:16 schreef Dark Blue het volgende:
Render > Clouds
Mosaic filter, waar die zit weet ik niet...
En dan een lichte wave eroverheen

Probeer dat eens? En dan gewoon wél oplettend en met layers werken... ;)

* Dark Blue 's toetsenbord is een beetje bezopen vanavond... :? alle leestekens zijn verhuisd! :? (alleen in het GoT reply scherm)

[edit: door er een wave overheen te gooien zal hij niet meer op elkaar aansluiten ben ik bang. Ik zou het bij een clouds en een mosaic filter laten, en dan zorgen dat dat mosaic filter precies in de image past. anders zie je dat in de achtergrond heel goed terug :{
Thanxs, deze komt inderdaad wel heel erg in de buurt. Hier ga ik mee verder.
Pagina: 1