Toon posts:

[CM] Custom case, paar vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een custom case gaan maken, maar dan wil ik eerst een paar vraagjes stellen over prijs etc.

hoeveel kost:
1 m2 groenig glas...

en hoeveel alu heb ik gemiddeld nodig voor een case, en moet ik dan 1 of 2 mm dik (m`n huidige case, antec heeft nog niet eens 05 mm dik metaal) en wat kost dat ongeveer?

thanx.

Verwijderd

kijk naar euhm ik weet niet echt hoe je linkt in dit forum en jah ik weet het ik moet faq gaan lezen.

maar anyhow ik heb ook net zelf een kast in elkaar geprutst en gebruik gemaakt van 30x30 hoeklijn x 2mm dik. dit is voor het frame. en als plaat heb ik 1,5mm aluminium gebruikt.

dus reken maar uit wat je nodig hebt. :)

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Gaat eerst eens goed je idee uitwerken en dan kijken bij de gamma voor materiaal. Groenig glas wat wil je daarmee gaan doen?

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 19:17 schreef Tha_Mafkees het volgende:
kijk naar euhm ik weet niet echt hoe je linkt in dit forum en jah ik weet het ik moet faq gaan lezen.

maar anyhow ik heb ook net zelf een kast in elkaar geprutst en gebruik gemaakt van 30x30 hoeklijn x 2mm dik. dit is voor het frame. en als plaat heb ik 1,5mm aluminium gebruikt.

gewoon je url posten, pakt hij automatisch
Op zaterdag 23 maart 2002 19:20 schreef Artixxx het volgende:
Gaat eerst eens goed je idee uitwerken en dan kijken bij de gamma voor materiaal. Groenig glas wat wil je daarmee gaan doen?
een deurtje maken :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op zaterdag 23 maart 2002 19:17 schreef Tha_Mafkees het volgende:

pics!!!!

Verwijderd

hier hebbie pics :)

[topic=447221/1/25]
Pagina: 1