[XP] Twister usb isdn niet te installeren.

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kep een Twister USB ISDN TA die perfect werkt onder win98. Nu wil ik hem echter ook installeren onder winXP en heb de orginele drivers voor WinXP gedownload van www.twister-products.nl
Wanneer ik het usb modem aanzet wordt er netjes nieuwe hardware gevonden. Ik geef het path aan van de drivers en hij gaat de drivers installeren. En dan op het laatst krijg ik een scherm dat windoos de hardware niet kan installeren, kan een bestand niet vinden :(

Ook de windoos 2000 drivers willen niet werken.

Is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem ?
Kep de search en google al gebruikt.

• jhead22
  • Niet online
^^^ Is er niemand die hier ervaring mee heeft :'( ^^^

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik heb laatst ook een keer een probleem gehad met zo'n Twister ding. Toen had XP ook geen zin om te installeren.

Toen ik het via "Don't search I choose the driver to install" probeerde en toen naar het pad ging met de drivers.

Deed ie wonder boven wonder wel installeren.

Murphy was an optimist

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Nooit Windows laten zoeken naar drivers altijd zelf manual het path aangeven van de drivers. dus het INF filetje

• jhead22
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 16:04 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Ik heb laatst ook een keer een probleem gehad met zo'n Twister ding. Toen had XP ook geen zin om te installeren.

Toen ik het via "Don't search I choose the driver to install" probeerde en toen naar het pad ging met de drivers.

Deed ie wonder boven wonder wel installeren.
Dat doe ik dus ook constand. komt ie eerst met zo'n waarschuwing dat dit geen echte blabla drivers zijn dus we gaan verder. Dan laat ie alle drivers en dan op het laatst komt ie met t scherm deze hardware kan niet worden geinst :'(

Als ik hem zelf laat zoeken vind ie al helemaal nix.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Dat had ik hetzelfde, misschien doe je het toch nog anders.

Volgens mij had ik toen ook drivers van de Billion (zelfde versie als de Twister) site afgehaald en alle registry-entries van dat USB ding eruit geknikkerd, .inf files verwijderd van USB.

Je hebt "Search the best driver in these locations" en
"Don't search. I will choose the driver to install." bij mij ging het goed met de laatste optie.

Murphy was an optimist

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09-2025

Ramoonus

Banaan

ik heb precies hetzelfde probleem, alleen met andere hardware
ook geen oplossing gevonden, alles al geprobeerd
Check [rml][ XP] Kan geen drivers instaleren[/rml]

888 voor ondertiteling

Pagina: 1