denk niet dat dat kan.
Heb een keer een compaq gehad daar kon je alleen maar mee booten met een eigen Comaq disketten.
Er stond niks op de HDD dan.
Anders kwam je gewoon echt niet verder.
Je kon ook het BIOS niet in.
Heb een keer een compaq gehad daar kon je alleen maar mee booten met een eigen Comaq disketten.
Er stond niks op de HDD dan.
Anders kwam je gewoon echt niet verder.
Je kon ook het BIOS niet in.
Staat per type wel op de Compaq site, had er een paar die met een diskette moesten, andere weer F2.
Maar een laptop oc-en gaat niet, en als het al zou kunnen, dat ding wordt dan veel te warm en slurpt je accu binnen no-time leeg. Niet echt zinnig lijkt me
Maar een laptop oc-en gaat niet, en als het al zou kunnen, dat ding wordt dan veel te warm en slurpt je accu binnen no-time leeg. Niet echt zinnig lijkt me
Klopt...het enige voordeel van en laptop oc'en is dat je geen koude vingers krijgt tijdens het typen!Op zaterdag 23 maart 2002 18:52 schreef TAG_Speedy het volgende:
Staat per type wel op de Compaq site, had er een paar die met een diskette moesten, andere weer F2.