Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
2x 80 mm blowers intake 1 front 1 zijkant
2x 80 mm blowers outtake 1 top 1 back
3x Hdd coolers
1x cpu
1x 3d kaart
2 blowers zijn handgeschakelt dmv switches de andere 2 switches gebruik ik nog niet
dat blauw grijs is mooi geworden,
en de fan iets dieper staat heel mooi hierbij!
Ik, geheel anders
www.rohald.nl
* NitroX infinity heeft weer zin om te modden na zijn vorige fiasco maar gaat niet in zijn nieuwe kast dremelen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
ff pics opnieuw uppen dan kan ik ook kijkenOp zaterdag 23 maart 2002 20:24 schreef Rottweiler het volgende:
uhm mooie kruisjes
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
en ik zie dat je een iceberg HDD cooler in je bay heb gedaan
heb ik ook
theworldforizabel.la
Verwijderd
Ik wou dat ik tijd en geld had om zoiets te doen.
Verwijderd
Ik ga me deze week een dremel halen denk ik en eerst een beetje expirimenteren op oude cases en dan neem ik die van mij onder handen
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
geweldig
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Ik ben ook met de zelfde kast aan de slag.Maar bij mij herken je het niet meerterug!
Het duurt nog wel even voor dat ik klaar ben.( paar weken)
Je moet echter wel iets doen aan de 5,25 inlaat en eventueel waar de schakelaars zitten.
cya
Verwijderd
mja verder wel mooi
Verwijderd
maar ff 1 vraag wat heb je met je fanhole gedaan (dat ijzer eromheen bedoel ik ) want ik heb ook een hole gemaakt maar ik mot hem nog ff afwerken.
want ik heb ook zon gat, maar heb me fan gelijk op het voor frontje zitten zeg maar... ik wil me fan ook wel in de case zeten dan, maar dan moet er wel zon soort kokertje bij komen...
tia!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Dat zou ik ook weleens willen weten.Op zondag 24 maart 2002 17:19 schreef Roezjuh het volgende:
Wow netjes! Waar heb je dat kokertje vandaan? (ja die voor je intake fan onderaan)
Erg nette mod man.
too fly for a white guy
Maar dat is nog heel oven w88 dus.
Zal effe een pic tonen van hoe hij er nu uit ziet.

Ik wet het de pics zijn brak maar ik kan er niets aan doen spijt me de webcam was gratis bij m'n lappie dus ik klaag niet
Ik heb ook net zo'n kast gekocht maar dan in BIGtower formaat.
Weet jij de fabrikant van dat ding (hij moet nog worden gebracht) en ben benieuwd of ik nog meer mods van deze kast kan vinden.