Ik dacht dat je naderhand de install kon verkleinen. Is nu nml 2 gb en ik wil m terugbrengen naar de 1 gb.
Hoe ook weer te doen?
Hoe ook weer te doen?
Baldur's Gate 2... dat je dat niet weetOp zaterdag 23 maart 2002 18:41 schreef DataBeest het volgende:
Waar staat BGII eigenlijk voor?
btw: post 2400.
Verwijderd
dit was zeker wel een ernstig dilemmaOp zaterdag 23 maart 2002 19:24 schreef stefijn het volgende:
Ow, ik dacht dat ik ergens een optie gezien had om m in install te verkleinen. Nou ja, dan maar nieuwe install.
-1 onnodigeOp zaterdag 23 maart 2002 19:43 schreef stefijn het volgende:
bla
There is no art to find the minds construction in the face
Installeer de goede drivers voor je videokaart.Op zaterdag 23 maart 2002 19:53 schreef Muppet het volgende:
maar ik had een klein vraagje. waarom draait BG2 bij mij niet soepel op een P3 1g met 384 geheugen. Moet het wel aankunnen dacht ik.
🌞🍃
Verschillende deto's geprobeerd maar dat maakt niet uit. Zodra ik BG2 op 3d acceleratie zet dan is het haperen geblazen.Op zaterdag 23 maart 2002 20:13 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Installeer de goede drivers voor je videokaart.
There is no magic.
Ik ben hier even over aan het denken geweest (ja, jaOp zaterdag 23 maart 2002 19:24 schreef stefijn het volgende:
Ow, ik dacht dat ik ergens een optie gezien had om m in install te verkleinen. Nou ja, dan maar nieuwe install.
Kijk dat hoor ik dus voor het eerst, ik heb alle patches maar dat helpt niet. Hij loopt "in principe" wel goed alleen lijkt het of hij elke keer een frame of 2 overslaat waardoor het schokt. Niet echt speelbaar op deze manier.Op zaterdag 23 maart 2002 23:28 schreef The Will het volgende:
Niet soepel als in dat je traag loopt? Dat is namelijk een bekend probleem en daar was een fix voor dacht ik.
Wat voor beeld plank ligt in je kast, als het geen nvidea of iets dergelijks is kun je 3d wel vergeten... ik heb een viper 2 en die draait niet in 3d, maar zo erg is het nou ook weer niet dat hij niet in 3d draait, het spel wordt er niet minder leuk door...Op zaterdag 23 maart 2002 23:22 schreef Muppet het volgende:
[..]
Verschillende deto's geprobeerd maar dat maakt niet uit. Zodra ik BG2 op 3d acceleratie zet dan is het haperen geblazen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq