[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Echt puik gemaakt!!
Met technic zooi kan je veel doen...
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
wel grappige mod... maar ik zou toch eerst naar de winkel rennen en danallemaal pakjes lego kopen van 1 kleur
wie maakt er een van Duplo... ?
Erg cool!
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Er waren er best al een aantal voorbijgekomen.. weliswaar op 1 hand te tellen..Op zondag 24 maart 2002 20:41 schreef Hydrax het volgende:
Ik had van lego cases gehoord, maar nog niet gezien dat er 1 ook daadwerkelijk gebouwd werd.
Erg cool!
//edit ik bedoelde 2 handen
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Dat geloof ik best, maar ik kan helaas niet elk moment van de dag hier op tweakers zitten om er naar te speuren. Af en toe moet ik naar school om eens een tentamen te verpestenOp zondag 24 maart 2002 20:50 schreef DenniZ-X het volgende:
[..]
Er waren er best al een aantal voorbijgekomen.. weliswaar op 1 hand te tellen..
//edit ik bedoelde 2 handen
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Zeker, ik doe rustig aan!Op zondag 24 maart 2002 20:54 schreef ericjanssen het volgende:
zien we nog een keer een werktend eind resultaat
Jammer dat morgen de electrozaak dicht is, anders kocht ik morgen dat ccfl-tje, dinsdag heb ik daar geen tijd voor
ik d8 ik heb mega veel maarjah ik krijg veel last van te weinig blokkies, vooral per kleur
maar in mijn kast zitten lampjes en coolers van lego
check mijn signature
Hmm,beetje slechte foto
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
maar ziet er echt vet stoer uit gast !!
firecow gaat ook maar ze lego maar eens opzoeken
Canon EOS 80D En wat glaswerk
whehehe geweldig.. Lego® ROELSOp zondag 24 maart 2002 21:24 schreef gjrebels het volgende:
De harddisk komt boven de CD-rom te liggen,ook maar ff een outtake fannetje geplaatst
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm,beetje slechte foto
vooral die outtake is cool met dat raampje
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
net zoals die raampjes waar die ventjes zitten achter je mobo en die out-take fan-ramen bovenop
Heb je er nou ook een plexi glaasje inzitten? COOOOL !!!
ik ben zwaar benieuwd naar het eindresultaat!
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Zeer stoer gemaakt!
Verwijderd
Rode ledjes boven de poppetjes en er vrouwelijke Lego poppetje in zetten.
Verwijderd
Hahahahaha geweldig man !Op zondag 24 maart 2002 23:29 schreef Jorrit het volgende:
Je kan er ook een hoeren(PC)kast van maken!
Rode ledjes boven de poppetjes en er vrouwelijke Lego poppetje in zetten.
Ik krijg al bijna zin om de zolder weer op te duiken om die zooi te halen en gewoon een tower te bouwen met een kasteel erop enzo
lego-kasteel heb ik ook!Op zondag 24 maart 2002 23:44 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Hahahahaha geweldig man !
Ik krijg al bijna zin om de zolder weer op te duiken om die zooi te halen en gewoon een tower te bouwen met een kasteel erop enzo
hmm niks van gebruikt.........
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
U DA MAN !!
[bowsmily die ik zo snel ff niet kan vinden]
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Maar dat komt allemaal nog, eerst ff verder sorteren

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
eheheh lego-mod contestOp maandag 25 maart 2002 12:16 schreef GeniusDex het volgende:
ik ben nu op de halve hoogte van hoe hoog de kast moet worden (eerst kijken of ik wel genoeg blokjes heb), en ik heb gistrenavond de krat om moeten gooien om nog blokjes te vinden, ben ik nog wel ff zoet mee (damn, die kratten zijn echt groot
) Komt nog een oude 486dx2/66 in die nu ook geen (goede) airflow heeft, dus ik kan iets meer gaten openlaten (gelukkig
), en anders kan ik bijvoorbeeld alleen de achtermuur voor 't mobo hoog maken, en de rest maar half hoog ofzo, scheelt ook weer ruimte
Maar dat komt allemaal nog, eerst ff verder sorteren
mijne zal niet zo mooi worden hoor denk ik. Maar ik zal wel pics postenOp maandag 25 maart 2002 12:37 schreef gjrebels het volgende:
[..]
eheheh lego-mod contest
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Wordt nog wel een klusje,moet heel de achterkant nog maken enzo
Dan ben ik dus tijdelijk offline (ik ben weer online zodra m'n webpagina het weer doet)
suc6Op maandag 25 maart 2002 13:58 schreef gjrebels het volgende:
Nou, ik ga nu alles erin zetten!
Wordt nog wel een klusje,moet heel de achterkant nog maken enzo
Dan ben ik dus tijdelijk offline (ik ben weer online zodra m'n webpagina het weer doet)
en ik ga weer ff verder sorteren

Dat zal wel meevallenOp maandag 25 maart 2002 14:07 schreef Prophet_van_Kleunen het volgende:
Kijk maar uit dat die lego niet gaat smelten !!!!
Kom er net achter dat ik eerst nog wat dingen moet solderen
Deze is mebe een beetje wazig, maar iig de rotzooi die op de kartonnen doos ligt. Linksboven zie je wat ik nog moet sorteren
Betere foto. Hier weer onderaan op de kartonnen doos liggen de onderdelen waar ik het dus over heb. Boven zie je trouwens alle blokjes die ik gistren op elkaar heb gezet. Ik ga 'm als ik genoeg blokjes heb nog uit elkaar halen en opnieuw op kleur gesorteerd opbouwen.
Maar iig die raampjes enzo, wat zou ik daarmee kunnen doen? Iemand een idee? Het grote gat wat ik voorin krijg dichten oid?
lego kun je wassen op een temperatuur van 60 graden dus dat zal nog wel mee vallen.Op maandag 25 maart 2002 14:07 schreef Prophet_van_Kleunen het volgende:
Kijk maar uit dat die lego niet gaat smelten !!!!
BTW Waar komt je voeding
Ik ga me voeding denk ik onderin onder hardeschijven en andere opslagmedia (voorin) zetten. Poorten komen aan de andere kant (achterkant) onderin, dus daar is geen plek meer. Moet alleen nog een outtake fan boven inbouwen, en zorgen dat ik boven wat intake gaten vrijhoud.Op maandag 25 maart 2002 14:11 schreef PowerCow het volgende:
[..]
BTW Waar komt je voeding
Echt mooi!
ik heb nog wel een bigtower staanOp maandag 25 maart 2002 14:13 schreef M_DaRK het volgende:
S U P E R !
Echt mooi!
ik heb ook nog 4 bakken vol met lego liggen, en nog een server die een case nodig heeft!!!
Ik doe het dus met iets meer dan 1 bak lego
Op maandag 25 maart 2002 14:16 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bigtower staanalleen ga ik die powerknop jatten
Ik doe het dus met iets meer dan 1 bak lego
Vrijdag vrij... en maandag
1
2
3
4
5
6
7
| ----- | M | | O | | B ----------- | O Overige | | Zooi | --------------- |
Ongeveer geschetst
Toen dacht ik ,ik probeer de brommerzaak om de hoek eens
Ze hadden daar wel een soort neon,maar die vertrouwde ik niet helemaal
Maar ze hadden wel "knightrider"-looplichten,ze hadden enkele rode en dubbele blauwe, ik heb de blauwe genomen
was 15euro
hehe, da's ook lekkerOp maandag 25 maart 2002 14:24 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
ik heb alles dus op een bigtower backplate geschroefd en de voeding er op getaped met ducktape, daarboven op een zakje met nopjes en daar de HD in (lekker stil) en daar weer boven op de floppy drive... en dat hele zooitje dus weer mijn buro in
Vrijdag vrij... en maandagmisschien wel ff lego'n!
da's ook wel stoerOp maandag 25 maart 2002 14:26 schreef gjrebels het volgende:
Ik wilde eigenlijk van de week een ccfl halen(vandaag is de electroboer dicht).
Maar ze hadden wel "knightrider"-looplichten,ze hadden enkele rode en dubbele blauwe, ik heb de blauwe genomen
was 15euro,zo'n rode was 13euro
me broer heeft 8 ledjes aan de printerpoort gemaakt en met die ledjes kon je vanalles uithalen, was ook wel leuk
Maja, ik ga het dus doen met alles wat ik nu heb liggen
cool maak is pic als je wil want zo'n knightding is wel stoer!!Op maandag 25 maart 2002 14:26 schreef gjrebels het volgende:
Ik wilde eigenlijk van de week een ccfl halen(vandaag is de electroboer dicht).
was 15euro,zo'n rode was 13euro
waar zit die boer dan ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Als ie te warm wordt smelt je lego
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
ROTFLOLof zon legotreintje door je kast laten crossen
/me gaat ook maar es zijn lego opzoeken
Verwijderd
Alleen k heb nie zo veel lege thuis.. anders ging ik me ook es een weekendje bezig houden
Yellow light districtOp zondag 24 maart 2002 22:55 schreef gjrebels het volgende:
[afbeelding]
En dan ook die poppetjes
Hehehehehe, heb je toch nog wat aan die mega-bak met plastic (ik weet zeker dan heel wat tweakers nog een flinke bak lego hebben staan)
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Nou we (BOOTZ en ik) zijn aan de case begonnen
kwamen met de kabels die naar het moederbord moeten, maar we zijn nu ongeveer hier:
De voorraad lego die in de case gaat zitten:
En deze hardware moet eraan geloven:
en nu heeft m'n broer een vergadering en heb ik ook ff geen zin om te bouwen, dus gaan we strax weer verder
komt dit nu allemaal door mij
dan ga ik ook maar gauw aan de slag een nieuwe bouwen
maar dan een mooiuh
jullie horen nog wel van me ;P
Op maandag 25 maart 2002 21:08 schreef nnk het volgende:
nice one mate
komt dit nu allemaal door mij
dan ga ik ook maar gauw aan de slag een nieuwe bouwen
maar dan een mooiuh
jullie horen nog wel van me ;P
ik denk er alleen nu aan dat we wel leuk verder aan het bouwen zijn, maar de kaarten hangen nog best wel losjes in de kast
Verwijderd
LEGO© zal wel van een thermoharder zijn gemaaktOp maandag 25 maart 2002 21:42 schreef JusticeFriends het volgende:
Maar krijg je nu niet dat als de temperatuur stijgt dat dan het lego gaat smelten? Dan zou je als je pech hebt je server wel vergeten denk ik...
Verwijderd
Als we lego in kokend water leggen blijft het heel (3 minuten test), en pc's worden lang geen 100 graden. geen probleem dusOp maandag 25 maart 2002 21:42 schreef JusticeFriends het volgende:
Maar krijg je nu niet dat als de temperatuur stijgt dat dan het lego gaat smelten? Dan zou je als je pech hebt je server wel vergeten denk ik...
mijn ding werkt nog met isa, en we gaan gewoon pilaartjes onder de kaarten bouwen waarop de kaarten dan op precies de goede hoogte steunen. Best wel simpel dusOp maandag 25 maart 2002 21:50 schreef JusticeFriends het volgende:
En nou nog een vraag... Hoe wou je je pci apparaten en videokaart enzo vastzetten? Of ga je dat doen met die zwarte Lego Technic asjes?
Verwijderd
Owkee, maar krijg je met die pilaren er dan wel genoeg kracht op zodat ie goed klemt?Op maandag 25 maart 2002 21:55 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
mijn ding werkt nog met isa, en we gaan gewoon pilaartjes onder de kaarten bouwen waarop de kaarten dan op precies de goede hoogte steunen. Best wel simpel dus
echt erin klemmen? we hebben al gekeken, ISA klikt nog aardig goed. Als ik alles goed ondersteun en niet aan de kaarten kom dan blijft alles stevig zitten. Hebben we met 2 kaarten al uitgetestOp maandag 25 maart 2002 21:59 schreef JusticeFriends het volgende:
[..]
Owkee, maar krijg je met die pilaren er dan wel genoeg kracht op zodat ie goed klemt?
thanx. zo ff puimruimen op de zolder en dan naar bed. kheb proefwerkweekOp maandag 25 maart 2002 22:05 schreef JusticeFriends het volgende:
Owkee... dan wens ik je verder suc6!!

Was gvd nog best wel veel werk!
Ben nu druk met de pics bezig!
Kom morgen nog wel met een gedetaileerde uitleg
momentje pics komen eraan!
Past maar net
Voorkant, zie hoe mooi die HDD en de power-led zijn
Ik ben best wel trots op de achterkant, die was nog niet zo makkelijk!
En het open/dichtknopje van de CD-rom werkt perfect!!!
Ik heb echt alles met alleen Lego© gemaakt, nou ja op een beetje ducttape en Pritt buddies na dan!, Pritt buddies roelz!
Zoals gezegt kom ik morgen met een duidelijke uitleg en duidelijkere fotoos!
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Hij is echt mooi gewoeden !!
keep up the good work
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik dacht in het begin dat ik die PC ook gewoon in zou bouwen zoals het uit kwam!,dus gewoon wat blokjes om je mobo etc, maar ik ben best tevreden over het eindresultaat, al was het wel t#ring veel werk!
Verwijderd

Meer hoef ik er niet over te zeggen denk ik...
Als je iets doet, doe het dan goed.
je hebt zeker veel tijd
die mannetjes, en die outtake zijn ook erug origineel
in een woord: SUPER!
heej RolanddeWit, hoort in Advanced CM
1
2
3
4
5
6
7
8
| ________ / hdb | _____/ hda | |MOBO CD-ROM | | fd0 | |kaar --------| | ten |VOEDING| |_____|_______| |
zoiets wordt 't
Voeding met de aansluitingen naar de kant die je hier ziet
nu houdt de muur op boven hda
Kheb nu ff geen pics, batterijen van de camere zijn leeg en we hebben geen adapter
Maar wij zijn Tweakers of we zijn het niet, het gaat passen
[off topic]Op dinsdag 26 maart 2002 11:50 schreef AMD_er het volgende:
edit:
heej RolanddeWit, hoort in Advanced CM![]()
Zeker wel, maar bekijk nou eens alleen de eerste 15 posts, wat vind je daar dan van? Meer dan een vloerplaat, 3 wandjes, een casefan en een pc op een schoenendoos zie je nog niet. En toch kraait een aantal mensen al meteen dat het 'kewl' is. Wat was de leefstijdsgrens van lego ook al weer?
Wat er nu staat hoort zeker bij de betere mods, maar de eerste post is 3 keer niks terwijl er reacties op komen alsof het heel wat is.
[/off topic]
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Maar het resultaat mag er wezen. Erg mooi en inspirerend (eens zien wat mijn broertje nog in zijn lego doos heeft
Verwijderd
wanneer is ie helemaal klaar?Op maandag 25 maart 2002 23:11 schreef gjrebels het volgende:
Losse looplichtjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Past maar net
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorkant, zie hoe mooi die HDD en de power-led zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben best wel trots op de achterkant, die was nog niet zo makkelijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het open/dichtknopje van de CD-rom werkt perfect!!!
Ik heb echt alles met alleen Lego© gemaakt, nou ja op een beetje ducttape en Pritt buddies na dan!, Pritt buddies roelz!
Zoals gezegt kom ik morgen met een duidelijke uitleg en duidelijkere fotoos!
Hoezo? hij is toch klaar?Op dinsdag 26 maart 2002 15:00 schreef SeVeN het volgende:
[..]
wanneer is ie helemaal klaar?
Wat ik wel grappig vind, is als ik dit topic open, reageert er elke minuut wel iemand, nu ie af is valt ie bijna dood
Wat ik ook grappig vind dat dit als 1 van de beter mods wordt geclassifiseerd
Verwijderd
is dit mischien een foefje om ook eens met de legoblokjes te spelen?
Hmm ja! en het is nog leuk ookOp dinsdag 26 maart 2002 19:00 schreef Anthrax het volgende:
al dat lege - gedoe...
is dit mischien een foefje om ook eens met de legoblokjes te spelen?