Toon posts:

Beste rendement cpu&mobo combi????????????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik lees hier en daar dat ik het beste een p3 700(slot1 of fcpga?) op een abit bh6 2 kan plaatsen om op zeker te kunnen overklocken naar de 1 ghz!!

waar of niet waar???

ik heb op dit moment een abit bx6 met een p2 400,Wie kan mij vertellen wat de snelste cpu is die ik hier op zou kunnen rammen??

ik weet dat er een 700 opgaat met de nieuwste bios update...maar kan ik die op die bx6 dan in user difined nog naar 800 mhz klocken ofzo?? help me!!! ik heb het idee dat ik krankjorum word van al die zogenaamde ideale cpu mobo combi's 8Q

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben uitermate tevreden met mijn Asus P3B-f moederbord bios 1007 beta, P3-700E@1050MHz, fsb 150MHz. Niet het beste bordje maar toch erg goed en stabiel. Wil je een strak BX bordje pak dan de MSI BX master das spulleke in combinatie met een P3-700/750E

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info BeyondHorizon

dus zo'n p3 700 moet te klocken zijn tot 1ghz.

ik denk dat ik alvast die p3 700 maar ga kopen en alvast kijk wat ik er eruit kan halen op mijn ouwe bx6 plankie, moet ik nog ergens anders opletten wat voor p3 ik koop ,?? fcpga of slot1? 100 mhz of 133? mhz serie nummers enzo?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Je moet geluk hebben. De mijne is gemaakt in Malaysia, slot 1, 100MHz FSB, welke week en serienummer weet ik niet.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet genoeg onwijs bedankt.

Verwijderd

Bestel hem bij SWW Computers, daar hebben ze hem met de code SL45Y. Die komen allemaal errug hoog. PIII700E@1002Mhz :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet genoeg onwijs bedankt.

Verwijderd

Ik denk dat je de juiste keus maakt

Verwijderd

Topicstarter
Deze staat bij SWW

Intel Pentium III 700E MHz 256Kb/100MHz FCPGA "TRAY" fl 632

Maar dat is toch geen slot 1 of wel???

fcpga is toch altijd slot A toch??

of clocken die fcpga cpu's net zo goed??

Verwijderd

FC-PGA = Socket 370 om deze op je slot 1 mobo te krijgen koop je er een converter bij.
MSI MS-6905 master CPU Converter Board FCPGA READY fl 35 staat er bij SWW op.

De FC-PGA laten zich errug goed oc-en, met de slot 1 versie heb ik geen ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Super!!! bedankt Pirm1

Ik ga eff zo'n dingetje bestellen :)

Nogmaals bedankt!!!!!

Verwijderd

Loekos : Laat ff weten hoever je bent gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik zeker doen!! 8)
Pagina: 1