Toon posts:

Abit Silvro GF4 MX niet op msi kt255 pro2-a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde net mijn nieuwe Abit GF4 MX te instaleren, op mijn K7T266 pro2a-RU maar krijg alleen een bios error dat er geen vga kaart gevonden is. Heel af en toe wil hij wel starten om vervolgens in windows weer geen vga kaart te vinden.

Kaart werkt prima op mijn oude abit k7T Rait.

Iemand enige idee??

Verwijderd

Ja, en het zal nooit gaan werken op dat mainbord. Ik heb het ook gevraagd in de winkel of het kon. Helaas je zult deze kaart moeten terug brengen.

Verwijderd

MSI kent het probleem en is bezig met een BIOS-update hiervoor.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
MSI is gewoon troep, en niet alleen met deze actie.. Er komen wel meer van deze acties voor.. :(

| I've got permission to color outside the lines |

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 23 maart 2002 22:12 schreef Genotix het volgende:
MSI is gewoon troep, en niet alleen met deze actie.. Er komen wel meer van deze acties voor.. :(
Sorry maar dit slaat nergens op ... |:(
Iedere fabrikant heeft wel wat ... :(

Turn it off and on again.

• BenJoep
Yesh, maar msi heeft altijd wel wat.. ;) :P

(ik zit hier maar gewoon wat te narren.. er zijn idd problemen mee met de msi.. De gf4 mx in het bijzonder heeft wel meer problemen met mobo's.. Dus doe ff research als je wat wilt kopen.. :) Maarjah om nu te gaan wachten op een bios van MSI, ik zou dan die gf4mx die toch eigenlijk niet veel waard is, ff omruilen voor een gf2 ti, of gf3 ti200)..

Verwijderd

Topicstarter
Komt dit probleem voor met alle GF4 MX kaarten of is dit echt een probleem van abit?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 13:13 schreef sebasvdm het volgende:
Komt dit probleem voor met alle GF4 MX kaarten of is dit echt een probleem van abit?
Ik heb ook een Abit Siluro 4 MX 440 op mijn Epox 8kha+ maart werkt perfect hoor..nog geen problemen

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 22:46
Ik heb hier een msi mobo k7t266 pro2 met een geforce 4 mx 440 en dat met de allernieuwste detenator drivers en dat geeft tot nu toe geen problemen op. nou wou ik wel even zeggen dat ook mijn videokaart van msi is en ik zou het lomp vinden dat msi niet met zijn eigen producten overweg kan. :)

Keep It Real!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor zijn reactie, het is in iedergeval meer dan ik op het msi forum kreeg, waar elk echt probleem gewoon niet bestaat, posting is gewoon opeens weg als het om een echt probleem gaat ;-)

Heb nu een GF2 TI Welke prima werkt, bedankt iedereen

Regards,-

• BenJoep
Op zondag 24 maart 2002 13:13 schreef sebasvdm het volgende:
ivm die msi met alle..

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

en als je een msi k7t266 pro, dus niet degene met de 266a chipset hebt, dat gaat toch wel hoop ik?

ik wou namelijk een ti4600 van asus gaan kopen van de week...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 18:09 schreef sebasvdm het volgende:
Iedereen bedankt voor zijn reactie, het is in iedergeval meer dan ik op het msi forum kreeg, waar elk echt probleem gewoon niet bestaat, posting is gewoon opeens weg als het om een echt probleem gaat ;-)

Heb nu een GF2 TI Welke prima werkt, bedankt iedereen

Regards,-
Je gaat een Geforce II TI ruilen voor een Gf4 Mx-440? Je bent echt dom. |:(

• BenJoep
Op maandag 25 maart 2002 07:59 schreef Glorificationer het volgende:
en als je een msi k7t266 pro, dus niet degene met de 266a chipset hebt, dat gaat toch wel hoop ik?

ik wou namelijk een ti4600 van asus gaan kopen van de week...
We hebben het hier over een mx.. Lezen kreng.. :).. Over die 4600 heb ik nog geen verhalen gehoord dat die niet zou werken op mobo's..

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

:X ik had ook gelezen, daarom stond dat van die ti4600 erbij... :X

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op zondag 24 maart 2002 14:02 schreef Robbievanderlee het volgende:
Ik heb hier een msi mobo k7t266 pro2 met een geforce 4 mx 440 en dat met de allernieuwste detenator drivers en dat geeft tot nu toe geen problemen op. nou wou ik wel even zeggen dat ook mijn videokaart van msi is en ik zou het lomp vinden dat msi niet met zijn eigen producten overweg kan. :)
Sorry ik wil weer bijna beginnen over het gebruik van de Nederlandse taal binnen dit forum. Goed, Robbievanderlee, mijn Abit Siluro GF4 werkt prima op een MSI K7T Pro 2-A, dus niet alle bordjes van MSI werken slecht met deze vorm van grafische acceleratie. ;)

Jij blij, ik blij

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Yep, ALLEEN de K7T-PRO266A(ru) heeft een combinatieprobleem met de GF4/MX (NIET DE TI4X00!)

MSI is hiervan al op de hoogte, schijnt een probleem te zijn dat het voltage op het AGP slot niet hoog genoeg is om de GF4/MX fantsoenlijk op te laten starten.....
Pagina: 1