[DV] Welke goede digitale camcorder tot 1500 euro?

Pagina: 1
Acties:

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Topicstarter
Ik ben van plan om zeer binnenkort een digitale camcorder aan te schaffen, en heb een JVC GR-DVP3 op 't oog. Zijn er mensen die ook inderdaad goede ervaringen (of juist niet) met dit model hebben?

Ook ben ik op zoek naar sites waar ik goede technische reviews van camcorders kan vinden; op de 'reguliere' sites wordt je helemaal overspoeld met marketing/lifestyle gewauwel, maar echt goede vergelijkingen (bijv. m.b.t. beeldkwaliteit of batterijduur) kan ik nergens vinden.

Dus nu dacht ik: laat ik het eens in de groep gooien!

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Verwijderd

http://www.steves-digicams.com/digvideo.html

dit is de enige url die ik zo ff kon vinden voor je...

heb zelf met sony en panasonic gewerkt en die zijn ook prima! denk dat je moet kijken naar de functies die erop zitten, want de beeldkwaliteit zal tegenwoordig bijna gelijk zijn (mag ik hopen met al die koreaanse chippies inside)

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Topicstarter
Die site had ik al bekeken; op zich een hele goede site, alleen niet echt uitgebreid. Ik hoopte eigenlijk ook op wat meer persoonlijke ervaringen...

Anyone?

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Verwijderd

zou hier eigelijk ook wel wat meer over willen weten want op t.net posten ze enkel reviews enzo van digitale fotocamera's maar een camcorder heb ik er nog nooit zien voorbijkomen :(