Ik heb een socket 462 moederbord(MSI KT7 Pro2 met Via chipset) gekregen aangezien mijn budjet niet groot is zou ik daar een AMD Duron op willen plaatsen maar ik weet dus niet wat een socket 462 moederbord is nu heb ik gezocht op de MSI site en daar staat dat Duron past, maar zijn alle Durons hetzelfde ???
Ja dat past. Alle Durons zijn gemaakt voor socket 462 (ook wel socket A genoemd).
mmm dan nog een vraagje,
is een KT7 PRO2 hetzelfde als een Turbo ?
dat is de bois updates maar staat K7T pro en turbo door elkaar heen kan ik die gewoon doorelkaar flashen of niet ?
is een KT7 PRO2 hetzelfde als een Turbo ?
dat is de bois updates maar staat K7T pro en turbo door elkaar heen kan ik die gewoon doorelkaar flashen of niet ?
Nee, de Pro is eeen 100 MHz fsb bordje en de Turbo een 133 MHz (afaik). Ik zou niet proberen de bios van een turbo in een pro te flashen
Heb ff in de meuktracker van T.net gekeken.. en idd kunnen de biossen van de Pro2 ook in de turbo.. weer wat geleerd 
Zie ook: http://www.tweakers.net/meuktracker/1004
Zie ook: http://www.tweakers.net/meuktracker/1004
Verwijderd
Ja, alle Duron's kunnen in Socket 462. Je kan het beter Socket A noemen, nu zullen een hoop mensen neit weten over welke socket je het hebt
Waren er eigenlijk Slot1 Duron's?
Nee, Slot 1 durons zijn er niet.Op zaterdag 23 maart 2002 23:06 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Ja, alle Duron's kunnen in Socket 462. Je kan het beter Socket A noemen, nu zullen een hoop mensen neit weten over welke socket je het hebtWaren er eigenlijk Slot1 Duron's?
Zelfs geen Slot 1 AMD processoren
Slot 1 werd door intel gebruikt voor de PII en PIII en de celerons
Slot A werd voor de AMD athlon classic gebruikt.
duron is allemaal socket462/A
Je moet alleen wel zorgen dat je mobo de duron ondersteunt. Want itt wat F. Bolkestein zei zijn niet alle durons hetzelfde. De nieuwe processoren (met morgan core) werken mogelijk niet met oudere chipsets, dus kun je tot een max van 950 mhz gaan in duron en 1400 met een athlon
Verwijderd
Dit soort dingen kun je met de AMD site en de site van de fabrikant van het moederbord wel vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()