Toon posts:

asus a7v333 no onboard sound

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn vader een pc prive project heeft en hij bijna niks met zijn computer doet, mag ik er gebruik van maken... duz ben ik aant kijken wat er zoal is,

is er een asus a7v333 ook zonder onboard geluid te krijgen? zo ja waar en waar is daar info over te vinden, en wat is voor dit bord het beste geheugen wat je kan nenem? moet 512 mb zijn, prijs maakt niet uit... andere suggesties voor moederborden icm met proc en geheugen zijn ook welkom?? please help me....
\
thnx

Verwijderd

Die onboard sound is in dit geval nou eens niet beroerd, 5.1 dolby surround als ik het mij goed herinner. Op dat bord kun je dus de snelste ddr modules kwijt, dat is PC2700, 512 MB is niet strikt noodzakelijk, maar wel lekker, maakt dat je eigenlijk geen harddisk-swapping hebt.

Verwijderd

Beetje n00b achtig mischien maar wat is hdisk swapping? swapping=omwisselen ?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 17:23 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Beetje n00b achtig mischien maar wat is hdisk swapping? swapping=omwisselen ?
Dat is je virtuele geheugen.
(Je weet toch wel wat dat is he :?)

Verwijderd

Nope, :D?

Jah ik weet ut, ik ben een n00b ;). Maar ja je moet toch ergens beginnen. Ik ben pas 15 heb computers nog niet als beroep gemaakt ;). Spelletjes hou ik me het meeste mee bezig :)

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 20:19 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Nope, :D?

Jah ik weet ut, ik ben een n00b ;). Maar ja je moet toch ergens beginnen. Ik ben pas 15 heb computers nog niet als beroep gemaakt ;). Spelletjes hou ik me het meeste mee bezig :)
Je geheugen wat in je PC zit is je Fysieke geheugen (RAM).
Het kan zijn dat dat te weinig is (Hoewel dat tegenwoordig niet zo snel zo zal zijn).
Op het moment dat je fysieke geheugen op is (vol) gaat windows je virtuele geheugen gebruiken. Dat is een bestand wat op je harde schijf staat.
Het aanspreken van je virtuele geheugen (dat bestand op je harde schijf) word swappen genoemd.
Snap je het nou? :)
Pagina: 1