Toon posts:

[cm] computer schilderij...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mi heeft ideetje: me hele pc uit elkaar halen en die tussen aluminium en plexi weer in elkaar bouwen, zodat je een hele grote oppervlakte hebt (plat) die je aan de muur kan hangen.
met ledjes een aantal vormen maken en bays erop zodat je t schilderij kan wisselen, is dit geen "puik"plan???>:)
lekker weinig ruimte, alleen nog ff iets doen voor me kabeltjes, ideeën???

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
je kan het maar proberen hé :)

March of the Eagles

Verwijderd

oftewel je moederbord aan de muur spijkeren en dan een rack ernaast plakken voor je schijfen + voeding en de kabels wegwerken dmv zeg het maar.

Nee dit lijkt mee geen puik idee :P Maar goed ieder zijn eigen smaak!

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Op zaterdag 23 maart 2002 17:29 schreef Hacku het volgende:
je kan het maar proberen hé :)
wie nie waag, wie wint
wie wel waag, wint soms ook nie
Ben weer lekker positief vandaag

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Hmm, teken ff je idee, want hoe ga je dat doen met je CD-Rom (of dvd) speler. En de koeling van je proc? Dat krijg je nooit helemaal plat. Ik moet je toegeven, het is een heeel erg origineel idee ;)

Maar haalbaar? Kheb m'n twijfels. Misschien als het haalbaar is, dan zal het nooit echt netjes worden heb ik zo'n gevoel van. Of zit ik ernaast?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Je kabels kan je altijd nog in de muur frezen. Of nog beter een remote keyboard/muis.

Over je pc schilderij een lcd scherm hangen en je heb een muur laptop :7 .

"Is your mother proud of you ?"

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is wel goed te doen.

Je CPU koeler moet van alu of koper zijn en aan bijde kanten een fannetje zodat hij zijwaarts de lucht ververst. Dan heb je je grootste probleem al gehad.

Je voeding sloop je open en daar verbouw je het een en ander.

Een beetje die-hard tweaker moet het wel lukken

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lijkt me een zwaar vet idee.. en dan mooie vette aluminium randen eromheen :) en dan een paar flatpanels (4 stuks) als schilderij doen :9~
dan heb je et wel voor melkaar *D dan bent gij een ubertweaker

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 17:32 schreef mOrPhie het volgende:
Hmm, teken ff je idee, want hoe ga je dat doen met je CD-Rom (of dvd) speler. En de koeling van je proc? Dat krijg je nooit helemaal plat. Ik moet je toegeven, het is een heeel erg origineel idee ;)

Maar haalbaar? Kheb m'n twijfels. Misschien als het haalbaar is, dan zal het nooit echt netjes worden heb ik zo'n gevoel van. Of zit ik ernaast?
ik heb nog op me dvd bij t laadje van die lipjes in iedere hoek, blijft de cd in hangen en de koeling + processor is nog geen 10 cm hoog, heeeeeeeel klein blokje zit erop :D:D. t enige is de voeding, maarjah alles is te modden, toch?

kga denk ik van de week ff naar een plastic boer voor me plexi en naar een ijzerboertje voor me alu achterkant.
dan nog ff een gat maken voor me printer >:) en ik ben weer ongeveer 0.75m² rijker :D:D:D

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

neem zo'n spauw muur, hak aan 1 kant open die muur, alles erin douwen, en hang er dan een LCD voor
dan zit het echt mooi weggewerkt >:)

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Pagina: 1