vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Je kan proberen de geluidskaart op een andere IRQ tezetten.
Als je w2k draait moet je ff sp2 installeren.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
*met nieuwste busmaster drivers zou t ook aan moeten kunnnen staan zonder krakend geluid)
Bij win2k sp 2 draaien helpt.
En zorgen dat die IDE controller idd niet op dezelfde irq loopt als je geluidskaart.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Ik heb al een gewone geluidskaart geprobeerd maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Hoe si het trouwens mogelijk dat ik nu ineens (na een maand ongeveer) een IRQ conflict krijg? Ik heb er verder nooit last van gehad, ik zit nu op mijn werk btw, dus ik kan het ook niet uittesten.
En waar kan ik die busmaster drivers vandaan halen? En wat doen ze precies?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
Komt meestal voor bij On-board kaartjes/goedkope brakke geluidskaarten.
Op maandag 25 maart 2002 09:48 schreef Djonnie het volgende:
Ik heb al een gewone geluidskaart geprobeerd maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Heb ik dus al gedaan...Op maandag 25 maart 2002 09:57 schreef Brop het volgende:
Installeer een fatsoenlijke geluidskaart...
Komt meestal voor bij On-board kaartjes/goedkope brakke geluidskaarten.