ctr? Bedoel je soms crt?
vroeger had je daar toch zo'n kaart voor om in je pctje te douwen? Maar ik vind je behoorlijk dom als je dat doet, want het idee van een xbox is (voor mij) lekker relaxed zitten op de bank en dan zit je weer achter je verotte kutbureautje
idd, je hebt van de VGA-boxen met TV-in -> vga-out.
Maar ben het met je eens, een console is lekker voor in de 'huiskamer'.
Maar ben het met je eens, een console is lekker voor in de 'huiskamer'.
Verwijderd
Het kan wel zeker.. Maar waarom zou je het willen? Dan is het zeker gewoon een pc geworden...
Volgens de mensen bij microsoft kan het wel.
Als je high defination pack koopt (dat dus gebruikt kan worden voor HDTV's) dan kun je dat pack aansluiten op de BNC aansluiting achterop je monitor.
Sommige monitoren hebben van die coax aansluitingen achterop daar kun je hem induwen (Iiyama heeft dit zowiezo).
Als je high defination pack koopt (dat dus gebruikt kan worden voor HDTV's) dan kun je dat pack aansluiten op de BNC aansluiting achterop je monitor.
Sommige monitoren hebben van die coax aansluitingen achterop daar kun je hem induwen (Iiyama heeft dit zowiezo).
Verwijderd
Ik denk het toch niet. Iiyama's hebben 5 connectoren, 3 voor RGB en 2 voor HSync en Vsync. Die signalen zitten bij de 3 component-signalen (die uit de Xbox komen) in het signaal ingebouwd. Die moet je er dus met losse hardware uitfilteren en los aanbieden aan de monitor.Op zaterdag 23 maart 2002 17:32 schreef Sorcerer@ het volgende:
Volgens de mensen bij microsoft kan het wel.
edit:
Net even opgezocht: Het High Definition pack voor de Xbox heeft YUV-aansluitingen (ook wel YCrCb genoemd), en dat is fundamenteel anders dan RGB.
Net even opgezocht: Het High Definition pack voor de Xbox heeft YUV-aansluitingen (ook wel YCrCb genoemd), en dat is fundamenteel anders dan RGB.
Verwijderd
Voor de geinteresseerden het kan dus wel. Hij is o.a. te koop bij onlineshop Lik-Sang gevestigd in Hongkong. Kosten zijn $49,-. Over de kwaliteit heb ik alleen dit kunnen vinden:

Bron: http://www.lik-sang.com/
O ja, en ik kan uit eigen ervaring melden dat de winkel betrouwbaar is, heb er nl mijn Flash Advance 'backup unit' voor m'n GBA gehaald
What is the level of quality of the video signal on the monitor? (2002-02-14)
The VGA Box can output at resolutions of 640x480

Voor overige vragen check hun FAQProduct kenmerken:
• Connect your Xbox console to a VGA monitor for a much brighter display
• Auto switching between TV game or PC connection
• Automatic PAL/NTSC detection
• Outputs: Speaker, VGA, AV Multi Out
• Inputs: VGA, AV Multi, Sound card
Beschrijving:
Connect your Xbox console to any PC VGA monitor using this VGA box. Specification and funcionality is similar to the PlayStation2 and GameCube version. Please note that the 60Hz mode of some games on PAL consoles is not supported.
Wat zit er in de verpakking:
• VGA box
• Speaker cable
• Monitor cable
Bron: http://www.lik-sang.com/
O ja, en ik kan uit eigen ervaring melden dat de winkel betrouwbaar is, heb er nl mijn Flash Advance 'backup unit' voor m'n GBA gehaald
Verwijderd
zover ik weet ziet het er dan wel zwaar crap uit met zo'n vga-box. was ook zo bij de dreamcast.
beste is gewoon een tv
beste is gewoon een tv
Dat is niet bijzonder hoog.Op vrijdag 29 maart 2002 11:11 schreef Bandiet het volgende:
The VGA Box can output at resolutions of 640x480
Komt dat omdat de XBOX anders slecht gaat presteren, of gewoon omdat dat dingetje nog niet goed genoeg is?
🌞🍃
dingetje is volgens mij niet goed genoeg, want ik meen toch echt dat ik ergens gelezen had dat de X-Box juist hele hoge resoluties aan kan ... ivm die HDTV's. Iets van 1920*1???Op vrijdag 29 maart 2002 11:14 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder hoog.
Komt dat omdat de XBOX anders slecht gaat presteren, of gewoon omdat dat dingetje nog niet goed genoeg is?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ja dat klopt.
En mijn bericht heb ik dus van xboxworld waar een van de crewleden naar de launchparty is geweest en dit aan een microsoft dude gevraagd heeft.
Hij heeft het nog niet geprobeerd, maar het schijnt te kunnen volgens hem.
En mijn bericht heb ik dus van xboxworld waar een van de crewleden naar de launchparty is geweest en dit aan een microsoft dude gevraagd heeft.
Hij heeft het nog niet geprobeerd, maar het schijnt te kunnen volgens hem.
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet hoe dat nou zit met die resoluties, de xbox ondersteunt idd 1920x1080, terwijl een tv maar iets van maximaal 800x600 ondersteunt, heb je er dan eigenlijk geen donder aan of moet je dan zo'n hdtv kopen om max te bereiken??
cool
ik wacht wel ff tot er meer info is over dat ding
ik wacht wel ff tot er meer info is over dat ding
uhm... die dingen zag ik ook op www.psxshop.nl maar ik ben een beetje huiverig om daar wat te bestellen.
Als die Xbox echt die hoge resoluties ondersteunt word je vet genaaid vind ik.Op vrijdag 29 maart 2002 12:18 schreef Bandiet het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe dat nou zit met die resoluties, de xbox ondersteunt idd 1920x1080, terwijl een tv maar iets van maximaal 800x600 ondersteunt, heb je er dan eigenlijk geen donder aan of moet je dan zo'n hdtv kopen om max te bereiken??
Want of die Xbox trekt die resolutie niet als het spel hetzelfde detail heeft als op PAL 720x468 (Max res van een normale TV), lekker zonde van je HDTV ondersteuning. OF die spellen zijn geoptimaliseerd voor 1920x1080 waardoor 95% van de mensen (die dus toch geen HDTV hebben) niet optimaal van het spel kunnen genieten.
Dit riekt naar broodje aap. Ik kan me niet voorstellen dat spellen geoptimaliseerd worden voor 1920x1080. En slechte HDTV ondersteuning is ook niet handig, kan je t beter weglaten.
Heeft echt geen zin om op je monitor aan te sluiten, er is vrijwel geen enkele game die andere resoluties ondersteunt.
http://www.x2vga.com/
volgens mij is dat wel een mooi dingetje
alleen wel duur ... tenminste vind ik
misschien een inkoopactie houden?
of weet iemand waar ik dit ding kan halen?
volgens mij is dat wel een mooi dingetje
alleen wel duur ... tenminste vind ik
misschien een inkoopactie houden?
of weet iemand waar ik dit ding kan halen?
R
Een 2 jaar oud topic schop je hiervoor omhoog? Er loopt notabene een LikSang IA...
Niet echt een nuttige kick zo, en daarnaast kun je daar best zelf wel wat info over opzoeken enzo 
Dicht dus.
Dicht dus.
Verwijderd
rutgerberge: Mensen helpen is natuurlijk altijd goed, maar ik heb sterk het vermoeden dat Phobos na twee jaar toch wel gevonden heeft wat hij zoekt.
Inkoopacties op GoT zijn trouwens al een tijdje niet meer toegestaan. Daarvoor kun je beter terecht op Inkoopacties.net.
Inkoopacties op GoT zijn trouwens al een tijdje niet meer toegestaan. Daarvoor kun je beter terecht op Inkoopacties.net.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()