Ik heb eergisteren mijn nieuwe bigtower geplaatst en deze ook uiteraard ingericht.
Ik had een aopen miditower, deze temps waren als volgende: MB 30 CPU 36
IDLE
Nu in mijn nieuwe kast, die veel ruimer is!!!
MB 35 CPU 42
Hoe komt dit? werkt het echt beter om bovenin de kast een koeler te plaatsen?
Ik had een extra koeler op uitblazen bij mijn aopen kastje, zou dat het verschil uitmaken? Nu heb ik een koeler voor zoon weetikhoeveel gaatjes aan de achterkant, zoieso ga ik dat gat uitzagen verder. Daarachter bevindt zich een rek met 2 hd's direct achter de koeler. Kan het zijn dat hierdoor geen warme lucht wordt afgevord naar buiten?
Ik heb genoeg airflow in mijn kast verder, op de grond heb ik een koeler staan en op mijn hd en eentje naar beneden gerocht op een hd geplakt. Airflow zat in ieder geval.
Help, wie weet een oplossing cq tips!
Ik had een aopen miditower, deze temps waren als volgende: MB 30 CPU 36
IDLE
Nu in mijn nieuwe kast, die veel ruimer is!!!
MB 35 CPU 42
Hoe komt dit? werkt het echt beter om bovenin de kast een koeler te plaatsen?
Ik had een extra koeler op uitblazen bij mijn aopen kastje, zou dat het verschil uitmaken? Nu heb ik een koeler voor zoon weetikhoeveel gaatjes aan de achterkant, zoieso ga ik dat gat uitzagen verder. Daarachter bevindt zich een rek met 2 hd's direct achter de koeler. Kan het zijn dat hierdoor geen warme lucht wordt afgevord naar buiten?
Ik heb genoeg airflow in mijn kast verder, op de grond heb ik een koeler staan en op mijn hd en eentje naar beneden gerocht op een hd geplakt. Airflow zat in ieder geval.
Help, wie weet een oplossing cq tips!