Stukje Hackzone forum vertaling

Pagina: 1
Acties:

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik bedacht opeens dat er bij mij in de klas een rus zit die ook icq heeft, dus die heb ik even op hackzone losgelaten:)

Dit kwam ie oa tegen:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wij zijn zo goed en bla,bla bla. Maar niet alles is zo al we zouden willen.
Als je naar de grafieken kijkt dan zie je dat AnandTech ongeloofelijk snel omhoog gaat.
En wat nog erger is , dat Duthch Power Cows bijna parallel met hen mee gaat.[/quote]en dit:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hier onder staat dat "de rode lijn'"kan hun inhalen als ze niet beter hun best doen. We hebben nog nnoit iemand laten winnen in een eerlijke gevecht. Het zou jammer zijn als we dat kwijt raken.[/quote]Awazielug we zijn de eerste die ze ingehaald hebben:D

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HEEEEEEL zielig ;)

Verwijderd

vind het ook heel zielig ;)

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:16
Klinkit weer typisch russisch. Dat van wij zijn de beste en blabla. Zijn wij Nederlanders dan zo nuchter, dat wij dat pas gaan zeggen als we al een maand de eerste zijn in de dailies ?

Erg zielig voor die gasten..... :)

"Commercie kills the scene" - I-f

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Ach :) Ik kan natuurlijk nu een verhaal gaan houden over de val van een ooit zo grote natie onder het juk van een eens zo mooi lijkende ideologie... maar uh... Het boeit me niet! :) Laat ze maar lekker zielig wezen :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Als het communisme daar nou 10 jaar langer geduurd had, hadden we de president van Rusland moeten overhalen om koeien te draaien. Communisme is erg goed voor koeien ;).

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En wat nog erger is , dat Duthch Power Cows bijna parallel met hen mee gaat.[/quote]Volgens mij is dit eerder andersom tegenstewoordigs...
TA houdt ons eigenlijk al helemaal niet meer bij...:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Volgens mijn is het gewoon PEP talk, doen we hier ook aan toch?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ik ga akkoord met dien george en ze bende..
peptalk is al wat dat is.. wij 'breken' hier zovaak andere teams 'af' gewoon om maar beetje meer effort op te roepen..
staar je dus niet blind op dat van hun aub

Verwijderd

ErikB : koel icoon :D
Pagina: 1