wegens aanhoudende probs met Winroute ben ik maar overgestapt op standaard ICS in WinXP. Nou heb ik Sygate firewall (dus niet sygate ics+firwall!) en alles werkt verder maar internet niet op de client. Ik las dat Zonealarm dit probleem ook heeft met de standaaard versie. Dusch kortom; welke GOEDE firewall werkt wel icm met winXP ics ? btw search leverde weinig op, kan aan mij liggen
Norton Personal Firewall 2002 heb ikzelf heel lang gebruikt icm WinXP-ics. 
Alleen maar goeie ervaringen mee.
Verwijderd
Win XP heeft een ingebouwde Firewall ......
Naast ZoneALarm (moet volgens mij wel gewoon werken onder XP) heb je natuurlijk ook:
Tiny Personal Firewall (aanrader)
McAfee Firewall
Shadow Enterprise Firewall
etc.
etc.
Naast ZoneALarm (moet volgens mij wel gewoon werken onder XP) heb je natuurlijk ook:
Tiny Personal Firewall (aanrader)
McAfee Firewall
Shadow Enterprise Firewall
etc.
etc.
Verwijderd
Dat klopt idd, echter als je de internet security op medium zet [default = high] dan werkt het wel. De Pro versie van Zonealarm werkt wel goed met de internet security op high. Als ik jou was dan zou ik ZA pro proberen te scoren. Ik gebruik deze firewall al heel lang, en ben er zeer tevreden over. [behalve de nieuwste versie dan, die niet wil werken :?]Op zaterdag 23 maart 2002 15:55 schreef PaPa het volgende:
Ik las dat Zonealarm dit probleem ook heeft met de standaaard versie.
Verwijderd
Dan vond ik het alternatief in de vorm van Tiny Personal Firewall beterOp zaterdag 23 maart 2002 16:02 schreef Bladiebla het volgende:
Oh ja, een tip: Black Ice
Black Ice filterd je inbound/outbound traffic niet. Met andere woorden ieder programma kan connecten met het internet zonder dat Black Ice begint te piepen. ZoneAlarm en Tiny Firewall doen dit dus wel, als een programma contact zoekt met het internet dan wordt dit aangegeven door de firewall.
Je begrijpt zelf wel wat de voordelen daarvan zijn
ja ik hoor ook veel goeds over Norton maar wist niet of het zou werken, ga'k daar 's naar op zoekNorton Personal Firewall 2002 heb ikzelf heel lang gebruikt icm WinXP-ics.
da's waar ook, waar kan ik deze vinden of is die zo geïntegreerdWin XP heeft een ingebouwde Firewall ......
ik zal ook 's kijken naar de Pro versie, zonealarm werkt idd wel lekkerAls ik jou was dan zou ik ZA pro proberen te scoren. Ik gebruik deze firewall al heel lang, en ben er zeer tevreden over.
bedankt allemaal
Verwijderd
Die firewall is ook erg goed, echter weet ik niet of die firewall goed werkt met een LAN. Tevens ben ik er niet zeker van of Tiny goed werkt in een LAN, van ZA weet ik het zeker. Kwestie van proberen en tweakenOp zaterdag 23 maart 2002 16:11 schreef PaPa het volgende:
overigens, Sygate personal firewall kwam volgens zo'n online firewalltester zeer goed uit de bus, alle poorten stealth.. 'a heard to get target bladiebla' luidde het relaas
Pagina: 1