Toon posts:

GF4 Twinview, monitor én TV ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik snap iets niet aan de GF4 MX 400. Er zit een TV-out aan. En hij ondersteunt 2 beeldschermen. Is het nu ook mogelijk om dan een beeldscherm op je monitor weer te geven EN je 2e beeldscherm weer te geven op de tv? Kon het niet vinden in de grote GF4 topics...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dat lijkt me wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet iemand het zeker?

Verwijderd

Heb dus een GF4 4400, met idd een DVI en analoge aansluiting, n een TV-out, heb echter nog niet voor elkaar gekregen dattie "simpel" mijn tweede monitor naar mun TV gooit...

Ligt niet aan verbinding van PC naar TV, die werkt 100%, krijg het wel voor elkaar om eentje uit te schakelen, en dan TV-beeld te krijgen...Maar dan zijn er tig instellingen die ik dan anders moet zetten...

Moet nog gaan klooien met alle n-view settings, maar zo snel kon ik het niet vinden...

Te weinig tijd :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 08:28 schreef werty het volgende:
Heb dus een GF4 4400, met idd een DVI en analoge aansluiting, n een TV-out, heb echter nog niet voor elkaar gekregen dattie "simpel" mijn tweede monitor naar mun TV gooit...

Ligt niet aan verbinding van PC naar TV, die werkt 100%, krijg het wel voor elkaar om eentje uit te schakelen, en dan TV-beeld te krijgen...Maar dan zijn er tig instellingen die ik dan anders moet zetten...

Moet nog gaan klooien met alle n-view settings, maar zo snel kon ik het niet vinden...

Te weinig tijd :(
Heb je een asus?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach da's een kwestie van 1x uitzoeken, dan weet je het wel.
Maar idd de nieuwe Nview schijnt stukken beter te zijn als het oude Twinview.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 10:12 schreef Mr.SubZero het volgende:

[..]

Heb je een asus?
Lian Li PC70, Enermax 550W, Asus A7M266-D, 2x XP1900+, 512MB Corsair 2-2-2, Abit GF4 Ti4400 DH, Adaptec 19160, 18GB 10KII, Promise TX2, 2xMaxtor 40GB 7200rpm RAID 0, 3Com, Audigy Platinum, Plextor 24x, Pioneer 16x40x, Iiyama 22", Hansol 15" TFT
Een Abit dus.

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 19:53 schreef Mr.SubZero het volgende:
Maar weet iemand het zeker?
Als het met GeForce 2 kan, kan het toch ook met GF4? Pas geleden nog een filmpje gekeken :P

Je gaat met je muis naar je Desktop. Klik recht muisknop -> properties -> tab Settings -> knop Advanced -> tab Twin Vieuw

Ohw ja, eerst koppelen aan tv/monitor. Dan kun je het pas instellen :)
Als je het hebt ingesteld, moet je nog je tv op AV (of vergelijkbare kanaal) zetten.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 25 maart 2002 10:16 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Als het met GeForce 2 kan, kan het toch ook met GF4? Pas geleden nog een filmpje gekeken :p

Je gaat met je muis naar je Desktop. Klik recht muisknop -> properties -> tab Settings -> knop Advanced -> tab Twin Vieuw
Dat tabblad heeft hij helemaal niet >:)
Hij heeft Nview :o

Verwijderd

Hmz... tjah :( Sorry :P

Heb je het dan in Help van Windows al gezocht?

twinview
Pagina: 1