Toon posts:

mp3-file gedownload, is echter geen mp3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma gedownload, het heeft een mp3 extensie. Het is echter geen media-file, maar waarsch zo genoemd om hem te kunnen uploaden in kazaa. Hoe zet ik het weer om in het oorspr. formaat of hoe haal ik in elk geval mp3 eraf?

Volgens mij is het een exe file of een ander soort file dat je kunt aanklikken en zich installeert.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dan moet je wel weten wat voor file het oorspronkelijk was natuurlijk. Als je dat zeker weet, gewoon renamen... zo moeilijk is dat toch niet :?

(zorg dan iig wel dat je files extenties kan zien in explorer, gewoon instellen in je options daar).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 maart 2002 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
dan moet je wel weten wat voor file het oorspronkelijk was natuurlijk. Als je dat zeker weet, gewoon renamen... zo moeilijk is dat toch niet :?

(zorg dan iig wel dat je files extenties kan zien in explorer, gewoon instellen in je options daar).
Achja... maar ook in een 'dos'venstertje gaat dat uitstekend...

Je kan hem sowiezo eerst proberen te renamen naar mp3 en kijken offie het doet... zo niet, terug renamen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoe doe je dat?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef dJorXZ het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
In explorer (bij mij in XP in ieder geval):

Extra
mapopties
tabblad weergave
Extensies voor bekende bestandstypen verbergen (uitvinken)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En een tipje voor de volgende keer als je een topic opent :):

Probeer eerst eens te zoeken voordat je een vraag stelt. Dit soort dingetjes kun je vrij eenvoudig vinden door wat te zoeken en zelf te proberen. Zelf vind ik met de search bijna alle oplossingen voor problemen die ik op computergebied tegenkom. Als je echt niet meer uikomt, kun je een topicje openen waarin je laat zien wat het probleem is en wat je zelf al geprobeerd hebt en waar (en op welke woorden) je al gezocht hebt :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
ALS je dat mp3-tje gedownload hebt bij kazaa, zoek dan altijd rechts in beeld, of het wel een MP3 file is en geen .vbs (iloveyou virus) en dat soort ongein.....
maar dat zal vast wel bekend zijn enzo...

Aap!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Heb je een virusscanner? Als het clean is kan je proberen:
Renamen naar: ZIP, RAR, WAV :D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
er was vroeger in het napster tijdperk ook een programma die een file comprimeerde naar een file met het mp3 extensie.

De orginele file kun je dan weer extracten via datzelfde prog....

Naam ben ik helaas vergeten...:P

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op zaterdag 23 maart 2002 23:30 schreef Cutebritney het volgende:
er was vroeger in het napster tijdperk ook een programma die een file comprimeerde naar een file met het mp3 extensie.

De orginele file kun je dan weer extracten via datzelfde prog....

Naam ben ik helaas vergeten...:P
Wrapster daht ik ... :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Pagina: 1