[-KOD-] Hoe bedoel je?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Sorry voor het openen van dit topic in [LA]; ik wilde -KOD- graag mailen, maar z'n mailadres heeft hij voor medeusers verborgen. Normaal gesproken 'vervuil' ik een topic dan nog weleens met een vraag aan de desbetreffende user, maar dat vind ik op dit moment totaal geen goed idee (zoals -KOD- ook zegt... ontopic blijven... mgoed.. lees verder, dan wordt het mogelijk duidelijk):

In het volgende topic:
[topic=447547/2/25]
schrijft -KOD- (voor mij) zomaar uit het niets:
Op zaterdag 23 maart 2002 13:54 schreef -KOD- het volgende:
Mensen blijf alsjeblieft ontopic...

Als je het niet eens bent met andermans postings reageer dat dan niet hier, maar bij LA of SU.

-----------------

Voor de topicstarter als je nog met iets zegt vragen hebt of wat dan ook, laat gerust wat van je horen...

sterkte
-KOD-

Wat bedoel je?
Op welke post doel je?
Je gaat imho na je eigen vorige post als eerste offtopic bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:22

GaMbiNo

1337

Ik zie wel degelijk een paar nutteloze posts tussendoor maar het is nog niet heel erg storend.
Maarjah om hier nu over een topic te openen in LA. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12832879#12832879 daar zie je dat iemand gequote wordt, van die zelfde persoon [een zgn vrouw] zijn 2 offtopic reacties verwijderd.

Hij gaf zijn reactie omdat hij "bang" was dat het topic offtopic ging vanwege die
reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 15:23 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik zie wel degelijk een paar nutteloze posts tussendoor maar het is nog niet heel erg storend.
Maarjah om hier nu over een topic te openen in LA. :?
Nogmaals... sorry...

Zoals je al zegt: er zijn wel een paar offtopic replies, maar na de eerste post van -KOD volgens mij niet... Na zijn post zijn 4 nieuwe posts geplaatst, waarvan de 4 van hem zelf is waarin hij het meldt (terwijl een MOD dat ook al heeft gedaan), van de overige 3 is er 1 van mij. Zijn commentaar zou op mijn post kunnen zijn...

Hoe dan ook: Een mod zegt -in-zekere-zin- ontopic te blijven, dat gebeurt verder en vervolgens plaatst hij van dat commentaar waarvan ik de reden niet inzie.... Komt daarbij dat het mogelijk op mijn post slaat, dan wil ik toch echt dolgraag weten WAAROM
Op zaterdag 23 maart 2002 15:25 schreef Garfield het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12832879#12832879 daar zie je dat iemand gequote wordt, van die zelfde persoon [een zgn vrouw] zijn 2 offtopic reacties verwijderd.

Hij gaf zijn reactie omdat hij "bang" was dat het topic offtopic ging vanwege die
reacties. :)
Goed... begint me duidelijk te worden...

Maar dan nog: hij gaat offtopic, terwijl het commentaar van Rateltje me zeer serieus lijkt.... (zeker gezien hij zelf ook ervaring zegt te hebben)

Ik hoop dat -KOD- zelf ook nog even reageert....

laat anders maar wegzakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:22

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 23 maart 2002 15:27 schreef wfvn het volgende:

[..]

Nogmaals... sorry...
Geeft niet, ik snap wel wat je bedoeld. ;)
Zoals je al zegt: er zijn wel een paar offtopic replies, maar na de eerste post van -KOD volgens mij niet... Na zijn post zijn 4 nieuwe posts geplaatst, waarvan de 4 van hem zelf is waarin hij het meldt (terwijl een MOD dat ook al heeft gedaan), van de overige 3 is er 1 van mij. Zijn commentaar zou op mijn post kunnen zijn...
Denk niet dat hij op jouw reactie doelde maar wel op die van rateltje.
Imho was die reactie van Rateltje wel terecht maar kan me begrijpen dat sommige mensenhem als off-topic beschouwen.
Komt daarbij dat het mogelijk op mijn post slaat, dan wil ik toch echt dolgraag weten WAAROM
Vast niet ;)
Was een hele goede reply zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luister,

mensen gingen totaal offtopic en offtopic reageren op ander hun postings... dit persoon die het topic heeft gestart heeft het moeilijk... ga dan ook niet zeikerig doen in zijn topic daar heeft hij absoluut niks aan.

En het is niet voor niets dat een aantal postings verwijdert zijn uit het desbetreffende topic.

Voor de rest voel je niet gelijk zo aangevallen... ik kom daar niet voor, ik kom in dat topic om de persoon in kwestie te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 16:20 schreef -KOD- het volgende:
Luister,

mensen gingen totaal offtopic en offtopic reageren op ander hun postings... dit persoon die het topic heeft gestart heeft het moeilijk... ga dan ook niet zeikerig doen in zijn topic daar heeft hij absoluut niks aan.
[...]
En het is niet voor niets dat een aantal postings verwijdert zijn uit het desbetreffende topic.
Duidelijk
Voor de rest voel je niet gelijk zo aangevallen... ik kom daar niet voor, ik kom in dat topic om de persoon in kwestie te helpen
Ik ook.... :)

Thanx voor je reply

Wat mij betreft mag deze dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, dat doen we dan maar :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp