Gratis IRC proxy? bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Nu wil ik wel op irc, maar het liefst niet onder m'n eigen IP adres (plus domain). Nou zocht ik dus op google en altavista een beetje naar free irc proxies, alleen geen resultaten die me ook echt een proxy gaven.

Weten jullie misschien een lijst van gratis irc proxies?

Alvast heel erg bedankt!!

• MediaZoo
  • Laatst online: 10:18
dat lijkt mij niet echt gepast...

klinkt meer of je van een irc netwerk gebant bent en er dus op wilt of niet onder je eigen ip wilt gaan kloten...

ik weet er wel een paar maar ik geef ze niet...

Verwijderd

Zoiets kan ook gewoon vanwege privacy redenen zijn lijkt mij ;)

Maar je kunt gewoon in je irc client proxies gebruiken (bij mIRC alt+o, Connect, Firewall).
En 'gratis' proxy servers kun je van de CyberArmy Proxy List afhalen.

Er zijn ook wel gratis shellproviders vanaf waar je kunt irc'en geloof ik, maar die weet ik niet zo 1-2-3 uit mijn hoofd ;)

• Ed.
Op zaterdag 23 maart 2002 15:02 schreef Weps het volgende:
dat lijkt mij niet echt gepast...

klinkt meer of je van een irc netwerk gebant bent en er dus op wilt of niet onder je eigen ip wilt gaan kloten...

ik weet er wel een paar maar ik geef ze niet...
haha, jij hebt wel een erge suspicious mind. Ik wil gewoon niet dat mensen mijn IP kunnen zien op irc, that's all. Ik ben helemaal niet gebanned ofzo, (ik weet niet eens hoe dat moet :+)

• Ed.
Op zaterdag 23 maart 2002 15:14 schreef sharpe het volgende:
Zoiets kan ook gewoon vanwege privacy redenen zijn lijkt mij ;)

Maar je kunt gewoon in je irc client proxies gebruiken (bij mIRC alt+o, Connect, Firewall).
En 'gratis' proxy servers kun je van de CyberArmy Proxy List afhalen.

Er zijn ook wel gratis shellproviders vanaf waar je kunt irc'en geloof ik, maar die weet ik niet zo 1-2-3 uit mijn hoofd ;)
Enorm bedankt, die lui hebben echt een ENORME lijst aan proxies zeg, hiermee kan ik wel ff de komende eeuwtjes vooruit :7

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:27 schreef Rolex het volgende:

[..]

Enorm bedankt, die lui hebben echt een ENORME lijst aan proxies zeg, hiermee kan ik wel ff de komende eeuwtjes vooruit :7
En 95% of meer is binnen het uur dat ze gepost worden dood ;)
Dus die paar eeuwtjes zal wel meevallen, maar op google kun je ook nog wel wat vinden :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Als je eerst 1 uur wil zoeken naar een werkende proxy, vervolgens 15 minuten naar een werkende server (die dus proxy connecties accepteerd) om vervolgens met een vreselijk slechte ping (en geen DCC mogelijkheid) te gaan zitten chatten.... mjah mischien heb je niets beters te doen.

En inderdaad, 99% van de proxies zijn al dood voordat je ze kunt gebruiken.

Je kunt wel ergens een shell kopen (niet gratis dus) en daar een irc-redirector opzetten. Kun je gewoon met je eigen IP connecten, en het IP adres van die shell is zichtbaar.

Wil je geen geld uitgeven moet je gewoon net als iedereen gewoon connecten. Iedereen gebruikt z'n eigen IP adres, en als je een firewall installeerd kan je echt niks gebeuren.

Ik ben het dan toch met weps eens. Volgens mij voer je wat in je schild :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Ik ben het dan toch met weps eens. Volgens mij voer je wat in je schild :)
weet het bijna zeker >:)

Verwijderd

http://www.rootshell.be/ --> gratis shell-acount waar je met BX mag irc-en zolang je het niet gaat uithangen natuurlijk.

Verwijderd

Ik weet niet welk irc netwerk het hier betreft, maar op EFnet zijn genoeg servers die helemaal geen proxyscans uitvoeren, clients zonder ident accepteren etc, irc.homelien.no, irc.prison.net enz.

Verder weet ik niet wat voor provider je hebt, maar anders zou je ook nog eens kunnen kijken naar mirkforce achtige tooltjes, maar ik weet niet of dit helemaal legaal blijft :X

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 17:15 schreef Bostoman het volgende:
http://www.rootshell.be/ --> gratis shell-acount waar je met BX mag irc-en zolang je het niet gaat uithangen natuurlijk.
hoe install ik op zoiets een bouncer achtig iets.
zodat ik dat als proxy kan gebruiken en mijn hostname niet zichbaar is?

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:28 schreef Slizer het volgende:

[..]

hoe install ik op zoiets een bouncer achtig iets.
zodat ik dat als proxy kan gebruiken en mijn hostname niet zichbaar is?
Zoiets heet gewoon een bouncer (wordt ook vaak afgekort tot bnc), hier kun je een van de meest simpele bouncers downloaden en hier staat de installation tutorial :)
Pagina: 1