Monitor beschadigd tijdens transport

Pagina: 1
Acties:

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik had een 2e hands Dell 19" monitor besteld. Komt dat ding gisteren aan, krijg ik bijna een hartverzakking bij het openmaken van de doos:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/AcouSE/monitor/pic00006small.jpg
Close up:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/AcouSE/monitor/pic00005small.jpg

Die lullo's hebben hem dus gewoon slecht verpakt. Ik heb geen verpakkingsmateriaal eruit gehaald, d'r zit gewoon niets aan de schermkant. Het lijkt erop dat ze zo'n lucht-gevulde zak ervoor hebben gehad, maar dachten ze nou echt dat die 28 kg zou kunnen beschermen?

Ik ben i.i.g. al bij het postkantoor geweest en hij gaat sowieso terug naar de leverancier. Die mag vervolgens met de Post uitvechten wie er aansprakelijk is...

Zonde van zo'n mooie 19" monitor, echt zonde... :'(

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klacht indienen, en een nieuwe eisen :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
jemig! slechte zaak! da's balen!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij welke toko is dit besteld dan als ik vragen mag? Anders even een reactie in de ShopSurvey zetten, anders gaat 't bij nog meer mensen fout.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Kan geen nieuwe eisen, want ze hebben er niet meer. Maar ik eis m'n geld terug, of een van de zelfde of beter kwaliteit (trinitron e.d).

Ik _weet_ dat er veel meer bedrijven zijn die hun verpakkingen testen. Ik werk zelf in een laboratorium (Environmental Testlab) waar we zulke tests doen.

In dit geval is het ook niet de originele doos, en is ie opgevuld met wat plastic. Gewoon foute boel.

Ik ben niet boos ofzo (ik weet dat ik niet benadeeld wordt, daar maak ik me geen zorgen over), maar wel teleurgesteld.

[edit]
de toko is www.pcfynd.se, een zweedse site omdat ik in zweden woon/werk. Niets voor de shopsurvey geloof ik...

Verwijderd

Hebben ze daar nog nooit van piepschuim gehoord |:(

[edit] Oude kranten mag natuurlijk ook :)
Pagina: 1