Toon posts:

detonator verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al dagen bezig mbv de FAQ mijn zwart/wit beeld te veranderen in een kleurenbeeld via mijn tv-out. Tot nu toe heb ik 2 GeForce 2MX kaarten, 2 S-VHS kabels, 3 televisietoestellen, verschillende Nvidia drivers en alle instellingen die op FAQ staan weergegeven geprobeerd.
Nou las ik zojuist dat het van belang kan zijn om de oude detonators volledig te verwijderen. Ik heb hiervoor het programma "Destroy Detonators" gedownload, maar krijg een foutmelding als ik dit proggie draai.
Heeft iemand een andere oplossing om mijn systeem vrij te krijgen van oude detonators?

Ook alle overige tips zijn van harte welkom, ik begin hier namelijk gek te worden van mijn computer.

PS ik heb gisteren mijn hele C: drive (met XP)geformatteerd en ik heb ooit kleur gezien op mijn televisie, dus hij moet het kunnen doen.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je ook het nieuwere verhaal van Sinterklaas gelezen? Het schijnt dat sommige tv-toestellen problemen hebben met een scartstekker waar je svhs-kabel in drukt....

Ik bedoel het volgende topic: [topic=447261]

Ik zie dat je 3 verschillende tv's hebt gebruikt... mgoed, als je het topic nog niet hebt gelezen, lees hem dan, misschien staat daar nog weer nuttige info in...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ook dat heb ik gelezen. Maar zoals je kan zien heb ik 3 tv (met en zonder video) geprobeerd en heeft hij het ooit met een scart blokje gedaan.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 23 maart 2002 14:46 schreef jasperdejong het volgende:
Ja ook dat heb ik gelezen. Maar zoals je kan zien heb ik 3 tv (met en zonder video) geprobeerd en heeft hij het ooit met een scart blokje gedaan.
Hm....

Ik ben bang dat ik verder weinig van nut zal zijn... Het zinnigste wat ik kan zeggen is: Bij installeren van een oudere detonator over de nieuwere heen, op ALLE vragen over 'overschrijven?' JA antwoorden....

Tja... ik kan nog wel meer commentaar geven, maar daar had je zelf al lang aan gedacht maar niet direct trek in zoals 'format c: / opnieuw windows installeren / nieuwe videokaart kopen'.... niet veel zinnigs dus..

Sorry... in ieder geval succes verder ;(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar heb ik niet zoveel aan. Gisteren Windows opnieuw geinstalleerd en vanochtend mijn GeForce kaartje omgewisseld voor een nieuwe (toen ik zei dat hij het niet deed, kreeg ik meteen een nieuwe mee). Maar ja, dit had beide niet het gewenste resultaat. Behalve dan een nieuwe kaart. *D