Toon posts:

ASUS A7V333 bios nodig!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help ik heb een nieuwe bios nodig voor de
ASUS A7V333

De meine is na een Bios update dood. en kan er niets meer mee. De waarschuwing op de Asus site kwam 1 dag te laat, toen had ik mijn bios al geflashed.

Oude biosversie is 1.003 en de huidige die erin zit is 1.005 maar deze is niet goed gegaan.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? De leverancier van m'n bord wil het niet met de normale garantie doen.

In Duitsland weet ik dat je er een kan kopen op de Webshop van Asus. Maar die levert alleen in Duitsland :'(
Hopelijk weet iemand die me kan helpen..

Mail me of reageer hier zodat andere er ook eventueel gebruik van kunnen maken.

MVG Martin

ps mail mvdbeek@home.nl

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Op zaterdag 23 maart 2002 14:39 schreef MartyMF het volgende:
ASUS A7V333

De meine is na een Bios update dood. en kan er niets meer mee. De waarschuwing op de Asus site kwam 1 dag te laat, toen had ik mijn bios al geflashed.

Oude biosversie is 1.003 en de huidige die erin zit is 1.005 maar deze is niet goed gegaan.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? De leverancier van m'n bord wil het niet met de normale garantie doen.

In Duitsland weet ik dat je er een kan kopen op de Webshop van Asus. Maar die levert alleen in Duitsland :'(

MVG Martin

ps mail mvdbeek@home.nl
dom van je dat je je PC hebt uitgezet na die mislukte flash.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

flexje

got-father

maar als de asus site 1 dag te laat komt , is het toch eigenlijk wel een beetje de schuld van hun en niet van jou...

ik zou toch nog voor de garantie gaan.
veel suc-6

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

De waarschuwing op de Asus site kwam 1 dag te laat, toen had ik mijn bios al geflashed.
Lijkt me dus de fout van Asus :D
Als je echt nix kan vinden kan ik mischien wel wat voor je regelen, wij zijn asus debiteur ---> Quote Components

Alle proemn in n drek

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

ASUS A7V333

MVG Martin

ps mail mvdbeek@home.nl
Hee luister eens, je moet gewoon de garantie van het moederbord via de WINKELIER regelen hoor!!
Die kan jou niet weigeren om het probleem op te lossen, spreek gerust van je af, ga er na toe, met het mobo en probeer het om te ruilen, of na te laten kijken.

Je hebt het bord tenslotte pas 2 weken of zo, kan je toch niet menen dat er dan geen garantie op zit??

Laat je NIET afschepen, garantie garantie garantie!! En als hij het niet zou doen, en blijft volhouden, zeg hem dat je op Tweaker.net wel een verslag zal doen!!

Tjonge jong hier kan ik me dus echt flink over opwinden, dat eeuwe afschepen van garantie gevallen :( :( :(

Lees hier ook maar eens! [topic=446834]

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zaterdag 23 maart 2002 15:30 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Lijkt me dus de fout van Asus :D
Als je echt nix kan vinden kan ik mischien wel wat voor je regelen, wij zijn asus debiteur ---> Quote Components
Kijk je hebt dus duidelijk WÉL goeie winkeliers *D *D *D

Maareuhh kan je die jongen niet een bios opsturen of zo, alleen tegen de verzend kosten, stuur jij de kapotte bios naar de fabriek, en dan komt er vanzelf weer een goeie voor in de plaats terug!!
Kijk ook dit zou een vorm van RECLAME kunnen zijn ;)

Tenslotte wordt een GROOT hart altijd gewaardeerd!! Daar ben ik heilig van overtuigd!!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Topicstarter
Even ter info. De flash is wel gelukt maar het programma waarmee het gedaan is was niet geschikt. Vandaar de problemen.

Na de goede flash moets ik m'n pc opnieuw opstarten maar m'n OS bleef hangen. Hierdoor was ik genoodzaakt te resetten. Maar de fout lag waarschijnlijk toch niet aan de OS maar aan het programma dat de flash moest uitvoeren.

De reset heeft m'n bios niet goed gedaan want na deze fout was het afgelopen met het nieuwe bord.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Gewoon opsturen via winkelier naar Asus.
Wij repareren dat soort dingen gewoon.

Nieuwe bios is een kleinigheid.

Gl

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 23 maart 2002 16:29 schreef SandeR het volgende:
Gewoon opsturen via winkelier naar Asus.
Wij repareren dat soort dingen gewoon.

Nieuwe bios is een kleinigheid.

Gl
Beroep: Asus Mobo Tester

LOL :D

Alle proemn in n drek

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op zaterdag 23 maart 2002 16:30 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Beroep: Asus Mobo Tester

LOL :D
Wat is daar zo :D aan ?

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 23 maart 2002 16:32 schreef SandeR het volgende:

[..]

Wat is daar zo :D aan ?
Hehe staat wel geinig, maar je werkt zeker op de RMA afdeling?

Alle proemn in n drek

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Vos

AFCA

Op zaterdag 23 maart 2002 16:53 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Hehe staat wel geinig, maar je werkt zeker op de RMA afdeling?
(OMG, andere pc, andere user ingelogt :D, me broer |:()

Idd, ik woon in Emmen, en toevallig zit hier een Asus vestiging.
Is wel lachen moet ik zeggen wat je daar allemaal voorbij ziet komen :)

Het is daar 1 en al RMA, videokaarten en moederborden vooral, ik test moederborden.

:)

Pagina: 1