cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Als je die GSM ooit als prepaid hebt gekocht heb je zeer waarschijnlijk een SIM-LOCK welke je vaak na een jaar gratis kan verwijderen door ff contact op te nemen met je telefoonmaatschappij.
Als je hem met abbo hebt gekocht zit er waarschijnlijk geen SIM-LOCK op, behalve bij Dutchtone geloof ik.
Als je hem met abbo hebt gekocht zit er waarschijnlijk geen SIM-LOCK op, behalve bij Dutchtone geloof ik.
ik heb pre-paid
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
GesimlockedOp zaterdag 23 maart 2002 14:48 schreef rambo-2001 het volgende:
ik heb pre-paid
Kan je er gratis af laten halen.
Automatiseren kan je leren!
Dan kan ik met 99% zekerheid vertellen dat er een SIM-LOCK op zit.Op zaterdag 23 maart 2002 14:48 schreef rambo-2001 het volgende:
ik heb pre-paid
Je kan dit idd testen door er een simkaart van een andere aanbieder in te zetten.
Als je dus langer dan een jaar deze prepaid telefoon hebt kan je hem via je telefoonaanbieder verwijderen.
De helpdesk kan je vast wel vertellen hoe dat in zijn werk gaat. (in mijn geval kreeg ik een code thuisgestuurd die ik in moest voeren op de mobiel)
jep, je kunt even bellen naar die lui van kpn. dan sturen ze een unlock code op.
Heeft m'n broer ook gedaan met z'n prepaid philips saffy. Je moet hem alleen wel minimaal een jaar hebben
Heeft m'n broer ook gedaan met z'n prepaid philips saffy. Je moet hem alleen wel minimaal een jaar hebben
Naja een jaar heeft hij hem, dus ik zou zeggen: Bellen maar! :-)
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Pagina: 1