Kun je een 256 mb SDRAM Compaq dimm 168 pins ook op een gewoon moederbord zetten zoals asus of abit enz. Of moet een Compaq geheugen module perse in een Compaq computer?
Die moet gewoon probleemloos in een andere PC kunnen draaien. Een Compaq is ook maar gewoon een computer...
Weet iemand ook zeker dat compaq geheugen werkt op een gewoon moederbord van Asus enz.?
Ik weet namelijk wel dat een Compaq PC alleen maar Compaq geheugen slikt in ieder geval voor zover als ik weet dan.
Ik weet namelijk wel dat een Compaq PC alleen maar Compaq geheugen slikt in ieder geval voor zover als ik weet dan.
Compaq slikt ook Kingston en nog een paar andere Compaq-approved merken...
bij de Workstations zijn de oude modellen _ERG_ kritisch... de nieuwere AP-serie slikt ook cheapo ECC
bij de Workstations zijn de oude modellen _ERG_ kritisch... de nieuwere AP-serie slikt ook cheapo ECC
Boeit voor geen meter, Secret from the hole of compaq. (Ik werk in een Compaq Computer Repair Center) Bij al die Presario en Deskpro bakkies gebruiken we gewone DIMM's om te testen ov het geheugen wat er in hoort niet verrot is, en de pc het dan wel doet.
Verwijderd
Werkt gewoon hoor. En het werkt zelfs nog goed ook. Ik had nog een oud 16MB pc66 reepje liggen en das natuurlijk zonden om weg te gooien of niet te gebruiken. En die zit nou in me ouwe p3 500 en draait zonder enig gezeur op 100mhz en kan zelfs tot 117 maar dan gaat ie soms beetje vaag doen.
Mijn Compaq dimmetjes van 16MB zitten in mijn P-100 en mijn clonen 128MB zit in mijn Compaq. No Problemo!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Het enige wat ik ooit had met een Compaq Proliant 5000 (pentium pro 200) dat een dimm niet paste maar dat lag de het verschil in klasse geheugen, ook origineel compaq 66 mhz dimms pasten er niet in...
Grtz Mikkel
Grtz Mikkel
Verwijderd
Compaq? vraag in de winkel en zie hun gezichten:) nooit aan beginnen. kutmerk.
sorry voor schelden...
sorry voor schelden...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En die zit nou in me ouwe p3 500..[/quote]In je ouwe P3 ?! WTF is je nieuwe dan ??
Ik ben toch malle pietje niet!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 19:47 schreef TFaLCoN het volgende:
sorry voor schelden...[/quote]Nooit van servers gehoord???
Tuurluk koop je gewoon een kloon-server bij de PCboer op de hoek. No problemo.
Voor een tweaker zou ik het idd niet aanraden, maar een DP is voor bedrijven wel een goede opl.
Iig weet je _precies_ wat er aan HW in alle DP's zit. En aan de hand van serienummers en sparepartnummers is het erg makkelijk om nieuwe ond. tre bestellen.
sorry voor schelden...[/quote]Nooit van servers gehoord???
Tuurluk koop je gewoon een kloon-server bij de PCboer op de hoek. No problemo.
Voor een tweaker zou ik het idd niet aanraden, maar een DP is voor bedrijven wel een goede opl.
Iig weet je _precies_ wat er aan HW in alle DP's zit. En aan de hand van serienummers en sparepartnummers is het erg makkelijk om nieuwe ond. tre bestellen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1