Skynet in belgie geen controle down/upload?

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Je kan niet controleren hoeveel je kan downloaden bij skynet op de site? Dit betekent in principe dus dat je zoveel mag downen als je kan, want je kan het niet nakijken :? Of niet? Wat zouden jullie doen

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Proberen, je krijgt wel een mailtje van abuse@skynet.be als je over de limiet gaat :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het staat toch gewoon in de voorwaarden als het goed is? :?

🌞🍃

Verwijderd

Er is in principe wel een downloadlimiet van 10 GB (voor standaartabonnement), maar ik heb me laten vertellen dat de tellers op de servers van skynet niet werken.

Zo heeft een vriend van me al eens in de 35 GB gedownloadt(ook met standaartaansluiting, en dus limiet van 10 GB), en hij heeft zelfs geen mail gekregen van abuse@skynet.be

Verwijderd

Ik zou even wachten met downloaden en in de voorwaarden kijken wat hun mogen doen wanneer jij je limiet overschrijdt, als ze je bijvoorbeeld een rekening kunnen sturen voor elke extra gb die je hebt gedownload zou ik het niet riskeren.

Maar ik denk zowiezo wel dat ze eerst een waarschuwing zullen geven.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 14:06 schreef carnman het volgende:
Er is in principe wel een downloadlimiet van 10 GB (voor standaartabonnement), maar ik heb me laten vertellen dat de tellers op de servers van skynet niet werken.

Zo heeft een vriend van me al eens in de 35 GB gedownloadt(ook met standaartaansluiting, en dus limiet van 10 GB), en hij heeft zelfs geen mail gekregen van abuse@skynet.be
Ik zou standaarD met een D schrijven........

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:53 schreef _Richie_ het volgende:

[..]

Ik zou standaarD met een D schrijven........
Als je daar al over valt... :z

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Even 3 simpele vragen :

1)hoeveel bedraagt die download-limiet ?
2)Hoeveel kost dat ?
3)Is er al iemand die heeft moeten betalen ?
Pagina: 1