Verwijderd

Topicstarter
heb nu al een tijdje de mp3 speler van jazpiper ben er erg tevreden mee, maar ik wil graag een digitale camera nu hoorde ik dat je er een aan me mp3 speler kon knopen heeft zoon ding een beetje kwaliteit of is dit een vette flop heeft iemand een paar preview foto's die met dat ding gemaakt zijn? :)

/edit
waar koop je die dingen en wat is de prijs?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

digitale camera aan een mp3-speler kan niet veel soeps zijn...

ik denk dat de kwaliteit van de trust camera's dan nog beter zijn...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
hoeft ook niet een mega ding te zijn maar het moet wel een beetje scherp zijn... het gata me er om ik drijf wel eens wat handel dat ik ff een fototje kan maken of om hier te posten.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zaterdag 23 maart 2002 13:41 schreef Egberttheone het volgende:
hoeft ook niet een mega ding te zijn maar het moet wel een beetje scherp zijn... het gata me er om ik drijf wel eens wat handel dat ik ff een fototje kan maken of om hier te posten.
ik ben bang dat de kwaliteit niet veel beter is dan webcam-foto's...

meestal zijn die aanklik-dingen niet veel soeps...en ze vreten de batterijen van je mp3-speler waarschijnlijk ook nog eens snel op...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Heb zelf ook een jazpiper MVR64P en ben er ook er tevreden mee. Ik heb een keer een mailtje gestuurd naar mp3-man.nl
Die vertelde me dat het niet echt een goede camera is. Je moet hem helemaal stil houden om er een scherpe foto mee te kunnen maken. Gaat moeilijk meestal in je hand, dus niet echt veel waard en ook nog eens erg duur.
Kan je beter zo'n ding van trust kopen, die doen het nog beter.