Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wil je geen punt met een rondje erom heenOp zaterdag 23 maart 2002 13:18 schreef Damian het volgende:
Ik wil dat kruisje weg hebben, en wil daar gewoon een puntje, net zoals als bijvoorbeeld Wolfenstein dat heeft. Is dit mogelijk. Ik weet dat je de sprites voor als je zoomed bent wel kan aanpassen, maar als gewoon unzoomed kan het niet. Iemand een idee?
Das ook wel kewl d8 ik
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
wat bedoelt gij daarmee?Op zaterdag 23 maart 2002 13:19 schreef mazerati het volgende:
gewoon ff een spraytje downen
Kan ook, als dat kruisje maar weg is, want die ontneemt al je gezicht. Je ziet in de verte het mannetje niet.Op zaterdag 23 maart 2002 13:20 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Wil je geen punt met een rondje erom heen
Das ook wel kewl d8 ik
Daar staan dus alleen maar zoomed crosshairs, dusseh, mag jij mij laten zien, waar de vervanging is voor je kruisje.Op zaterdag 23 maart 2002 13:20 schreef mazerati het volgende:
http://www.tgu.org.uk/users/cdg/weapons.htm
daar ergens
ALLEMAAL ZOOMED!!!!Op zaterdag 23 maart 2002 13:23 schreef mazerati het volgende:
hier nog een:
http://csnation.counter-strike.net/custom-section/crosshairs.htm
maaruh, je kunt toch ergens zo'n bestandje editten
Hoe kun je de kleur veranderen dan? Want ik ben die groene kleur zatOp zaterdag 23 maart 2002 13:24 schreef Frank128 het volgende:
[..]
nou het kan gewoon niet
je kunt alleen de kleur veranderen
The devil is in the details.
adjust_crosshair in console rammenOp zaterdag 23 maart 2002 13:53 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Hoe kun je de kleur veranderen dan? Want ik ben die groene kleur zat
The devil is in the details.
dat uit elkaar gaan van die crosshair is gewoon om aan te geven dat de recoil groter is. Ik ga nooit raggen met een gun, dus zie ik hem ook nooit uit elkaar gaan.Op zaterdag 23 maart 2002 13:55 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik kan het ergens wel begrijpen dat het als cheaten word opgevat, omdat als je schiet de crsoshair uit elkaar gaat waardoor het moeilijker is om te mikken en een punt kan niet uit elkaar waardoor je makkelijker kan mikken..
maar ik begrijp wat je bedoelt.
Verwijderd
kan ook gewoon via het popup menu (waar je ook je team kan veranderen)Op zaterdag 23 maart 2002 13:54 schreef Damian het volgende:
[..]
adjust_crosshair in console rammen
1) skillz heeft ie wel zeker, hij's zeker niet slechtOp zaterdag 23 maart 2002 14:10 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
enig id wrom je crosshair groter wordt als je schiet?? daraom willen ze ook geen "puntjes", das toch veel te makkelijk?!?!? of wil je dat je puntje groter wordt als je schiet
je moet roeien met de riemen die je hebt, en als je meer kilz wilt maken, dan moet je meer oefenen, of je start een dedicated server met p0dbots en neemt zelf OGC
*UGH*
2) hij heeft al een dedicated server (zonder bots)
3) lees voorafgaande posts es door
4) dat je crosshair groter wordt, gebeurt om aan te geven dat je recoil groter wordt
met een puntje zou je dat dan wel niet meer zien, maar die recoil is en blijft er!!!
Verwijderd
volgens mij is dit miscomm: ik snap ook wel dat die recoil blijft, maar wat is er nou makkelijker? een Heady maken met een enorme crosshair:Op zaterdag 23 maart 2002 14:22 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
4) dat je crosshair groter wordt, gebeurt om aan te geven dat je recoil groter wordt
met een puntje zou je dat dan wel niet meer zien, maar die recoil is en blijft er!!!
..................
.........=........
.........=........
..................
..===........===..
..................
.........=........
.........=........
..................
of met een klein puntje of rondje??
.................
.................
.................
........0........
.................
.................
.................
snappy??
Bij andere spellen zoals quake hebben ze die keuze blijkbaar niet gemaakt.
mkay, maar met groot kruisje heb je veel recoilOp zaterdag 23 maart 2002 14:47 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
volgens mij is dit miscomm: ik snap ook wel dat die recoil blijft, maar wat is er nou makkelijker? een Heady maken met een enorme crosshair:
of met een klein puntje of rondje??
snappy??
dus dan heb je alleen maar met geluk een headie
dus met klein puntje en veel recoil, heb je dus vet geluk als je een headie maakt
Verwijderd
zo'n crosshair wat jij wil kan niet (iig niet eenvoudig, of je moet extreem gaan rommelen), en je gaat er heus niet meer headies op mikken, het wordt alleen maar lstiger aangezien je minder goed kan zien in hoeverre je al aan t sprayen bent, ,en bursten wordt ook moeilijk omdat ej niet meer ziet wanneer ej crosshair weer maximaal bij elkaar 'gekrompen' is..
Verwijderd
haha, lolOp zaterdag 23 maart 2002 17:18 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
mkay, maar met groot kruisje heb je veel recoil
dus dan heb je alleen maar met geluk een headie
dus met klein puntje en veel recoil, heb je dus vet geluk als je een headie maakt
whoei
Dus jij wil zeggen dat jij eerder een HS maakt met een grote crosshair?
ik wil dat wel een keertje zien, ff keer battlen?
nee, slimmeOp zaterdag 23 maart 2002 17:39 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
haha, lol
whoei
Dus jij wil zeggen dat jij eerder een HS maakt met een grote crosshair?
ik wil dat wel een keertje zien, ff keer battlen?
ik bedoel dus: grote of kleine crosshair maakt niks uit
de recoil blijft hetzelfde
war 1op1 tegen mij
* Crash Crash sucks @ 1on1 or 2on2
je zult mij niet horen zeggen dat het makkelijk te doen es,Op zaterdag 23 maart 2002 17:28 schreef Tw^st3D het volgende:
als ej maar headies wil mikken, moet je je sensitivity omlaag doen..
zo'n crosshair wat jij wil kan niet (iig niet eenvoudig, of je moet extreem gaan rommelen), en je gaat er heus niet meer headies op mikken, het wordt alleen maar lstiger aangezien je minder goed kan zien in hoeverre je al aan t sprayen bent, ,en bursten wordt ook moeilijk omdat ej niet meer ziet wanneer ej crosshair weer maximaal bij elkaar 'gekrompen' is..
laat staan handig is in de game
geef mij maar de gewone crosshairs
Sorry maar wie kijkt er nou naar de crosshair voor de recoil? dat doe je als je 1 dag speelt ofzo.Op zaterdag 23 maart 2002 17:28 schreef Tw^st3D het volgende:
Verwijderd
neu, doet iedereen onbewust wel hoor..Op zaterdag 23 maart 2002 17:55 schreef MM- het volgende:
[..]
Sorry maar wie kijkt er nou naar de crosshair voor de recoil? dat doe je als je 1 dag speelt ofzo.
NeehOp zaterdag 23 maart 2002 18:24 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
neu, doet iedereen onbewust wel hoor..
Als je het leuk wilt doen plak dan een sticker op je beeld
Wat ik eerst zag bij een lan-party dat iemand het heel slim met een stift had gedaan; 4 cirkels met een kruis er door heen. Hij had gewoon bij configuration de normale crosshair helemaal uitgezet.Op zaterdag 23 maart 2002 19:50 schreef Un4GiveN het volgende:
Tiz gewoon cheaten... het staat op geen enkele officiele site. (Ik bedoel dus unzoomed c-h)
Als je het leuk wilt doen plak dan een sticker op je beeld
Verwijderd
maar als jij denkt dat het handig is hou ik je niet tegen
edit: sorry, topic neit helemaal doorgelezen, was al gezegd...
Verwijderd
als je naar beneden kijkt zit je pijltje toch op een andere plaats???
.....Op zaterdag 23 maart 2002 22:43 schreef Assmael het volgende:
hoe wil je dat doen met een stift op je beeldscherm??
dit was serieus?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ja, idd, het zit dan op een andere plaats, gelukkig schiet je ook een andere kant opOp zaterdag 23 maart 2002 22:43 schreef Assmael het volgende:
hoe wil je dat doen met een stift op je beeldscherm??
Kwil nl een iets duidelijker crosshair, soms zie ik em gewoon niet omdat brightness best hoog staat
Zet je brightness dan lagerOp zondag 24 maart 2002 01:49 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Uuh, op wat voor manieren is de standaard crosshair eigenlijk aan te passen... kleur kan, maar ook bv "crosshair", maar wat dat doet
Kwil nl een iets duidelijker crosshair, soms zie ik em gewoon niet omdat brightness best hoog staat
Maar je crosshair veranderen in gewoon cheaten, punt. En als je problemen hebt dat je crosshair op lange afstand over het poppetje heen zit moet je maar een lagere reso nemen. Dan is je crosshair namelijk veel groter.
Ik zelf speel op 640x480 en het speelt een stuk makkelijker als op een hogere reso.
Dat heb ik ook wel eens is echt vervelend en dan vooral als je bijvoorbeeld met een bullpup inzoomed en dan als achtergrond zo'n witgepleisterde muur (oid)Op zondag 24 maart 2002 01:49 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Uuh, op wat voor manieren is de standaard crosshair eigenlijk aan te passen... kleur kan, maar ook bv "crosshair", maar wat dat doet
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Excuse me? 4 circels!?!?!?!Op zaterdag 23 maart 2002 19:55 schreef cooolkast het volgende:
[..]
Wat ik eerst zag bij een lan-party dat iemand het heel slim met een stift had gedaan; 4 cirkels met een kruis er door heen. Hij had gewoon bij configuration de normale crosshair helemaal uitgezet.![]()
Kan me niet voorstellen dat het lekker mikt
(kan me er eigenlijk helemaal niets bij voorstellen
Ik, geheel anders
Precies!!Op zaterdag 23 maart 2002 17:28 schreef Tw^st3D het volgende:
Je hebt precies dezelfde recoil, en dankan je wel met dat rondje op een kpo gan mikken, de kogels vliegen er toch omheen...
Denk daar maar eens over na!!
Verwijderd
Maar sinds het CS team de code hebben aangepast zodat er geen bitmap meer voor gebruikt wordt is dat afgelopen, basta, finito, einde oefening.
het is idd geen sprite meerOp donderdag 04 april 2002 20:26 schreef ncgq.prophet het volgende:
In de vroege beta's had ik altijd een rode stip van 3 bij 3 pixels met de hoekjes eraf (zodat ie wat afgerond werd)
Maar sinds het CS team de code hebben aangepast zodat er geen bitmap meer voor gebruikt wordt is dat afgelopen, basta, finito, einde oefening.
de zoomed sprites kan je wel aanpassen
1
| bind mouse1 "+attack; adjust_crosshair" |
elke keer als je schiet verandert dan de kleur van je crosshair, handig te spotten in bv dust
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.