DomainZero.com

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
al iemand ervaring met http://www.domainzero.com ? Het is weer zo'n gratis domeinservice, maar ik vind het configuratiepanel er wel professioneel uitzien :) Je kunt wel veel instellen enzo..

Ik vraag me alleen af of je een banner krijgt (vast wel), maar hoe groot is ie dan? Mijn domein doet het nog niet dus ik kan het nog niet zien..

Verwijderd

Die van mij is ook nog niet klaar !
Ze hebben GEEN reclame op je site maar daarvoor krijg je wel een berg SPAM in je mail-box.
Als het goed is heb je minstens 15 x-jes moeten plaatsen :+ en ze zullen hun best doen om je mail-box te vullen.

Verder moet je echt je best doen om alles goed in te vullen op het switchboard :(
Dat is een beetje lastig maar wel te doen.

• Palomar
  • Niet online
geen reclame op je site? :9:9 ik heb toch mn hotmail spamzooi-adres opgegeven dus laat ze maar lekker mailtjes sturen.. ik moest idd ook 15 hokjes aankruisen..

Hij doet het bij mij trouwens nog niet.. gisteren om een uur of 23:00 aangevraagd.. naja.. ik check het morgen nog wel een keer of ie het al doet..

Verwijderd

ik kan er inmiddels al naartoe surfen, alleen nog ff uitzoeken hoe het allemaal werkt, krijg de instellingen NIET zodanig dat ie de site re-direct naar een van mijn andere probeersels :(

{update}
nog steeds niet :(
{/update}

Verwijderd

Ik heb me gisteravond aangemeld. Binnen 2 minuten kreeg ik een mailtje dat ik moest bevestigen door een link te volgen. Daarna op hun site de URL en wat andere instellingen ingevuld en binnen een paar uur stond mijn site online :)

• Palomar
  • Niet online
bij mij doet ie het inmiddels :) het duurt alleen even een tijdje voordat alles bijgewerkt is enzo..

Ik vraag me af wat de addertjes onder het gras zijn... ik vind het bijv. vreemd dat mn domeinnaam nog steeds beschikbaar is...

Verwijderd

ik heb net even gekeken of de mijne ook nog beschikbaar was maar dat is dus niet zo :)

voorlopig zie ik nog geen addertjes onder het graas, alleen de spam das alles.
als je iets hebt veranderd in de gegevens duurt het een minuut of 5 voordat dat ook is doorgevoerd, en als je hem als redirect gebruikt zie je
( i.t.t. bijv. namezero daar blijft je domeinnaam in de box staan) wel het adres waar je hem naar toe linkt .
das wel jammer ..

ik moet gewoon ff een servertje online knallen :+
verder ben ik er voorals nog erg blij mee :9

• Palomar
  • Niet online
nee hoor.. je kunt ook redirecten zodat de domeinnaam wel zichtbaar blijft. Moet je in het controlpanel die optie REDIRECT FRAME (oid) kiezen :)

zie http://www.counterstrike-addicts.net

Verwijderd

www.itsmytestdomain.com :):):)

Ik heb nog geen spam gezien eigenlijk, is toch maar op een spam-zonnet accountje >:)

• Palomar
  • Niet online
die doet het dus niet :)

Verwijderd

bij mij wel, begint DomainZero nu al kuren te krijgen? :(

• Palomar
  • Niet online
ja ok.. hij doet het wel, maar ik krijg een domainzero site te zien met oa. deze tekst

DomainZero.com has set up this placeholder page for you to help you establish your initial presence on the World Wide Web...

Verwijderd

ja, ik moet hem nog doorlinken :)
had ik eigenlijk alleen geregt om te testen :)

Verwijderd

het werk geweldig , zowel als redirect als via eigen server :-)

hmm unieke service , ben benieuwd hoe lang ze dit kunnen volhouden :9

• Palomar
  • Niet online
[fluistermode]
ssst! niet doorvertellen dus.. ;)
[/fluistermode]

Ik heb btw wel gehoord dat je een paar offers die je per email krijgt wel moet aannemen.. dat je dus zeg maar iets moet kopen.. dan hoeft het van mij niet meer..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

In hun "terms of service" staat dat je juist niet verplicht bent tot aanschaf en ik hecht daar toch meer waarde aan dan "van horen zeggen".

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Palomar
  • Niet online
ow.. das mooi :) ik heb die algemene voorwaarden niet doorgelezen.. toen ik ze wilde lezen kon ik ze niet vinden.....

Verwijderd

klopt !
je hoeft niets te kopen, het lijstje waar je de kruisjes hebt moeten invullen is het lijstje met sponsoren.
op die manier kan domainzero het gratis (? hopen we ) houden omdat ze denken dat wij natuurlijk massaal produkten van deze sponsoren zullen gaan aanschaffen :+

Verwijderd

Domein naam zal wel niet in jouw bezit zijn.
Je heb ter dus geen recht op als iemand hem wilt kopen van je.

das het addertje.

• Palomar
  • Niet online
dat dacht ik dus ook.. kijk ik net ff op ilse( http://www.ilse.nl/domein ) bij domeinregistratie en het blijkt dat ie gewoon op MIJN NAAM staat! :D

Ik heb dan wel een valse naw opgegeven maar hij komt dus op jouw naam te staan.

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
En ik heb hier een domein die op naam van domeinzero staat (www.loeffen.org, niet van mij trouwens).

Kerkboy (of Rick_H of zo iets): hij is NIET van jouw hoor. Jij hebt hem dan wel geregt, maar de admin (degene die alles kan veranderen en die de eigenaar is) is domeinzero.

• Palomar
  • Niet online
Kerkboy ?!?:?

iig.. jammer dat ie niet echt op mn naam staat... maar dat was ook wel te verwachten... maakt me ook niet uit, als ie het maar blijft doen :)

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Bij MIJ staat die WEL op mijn naam:D:D:D

w i e w a s u v o o r ?

Hieronder ziet u de informatie die voor de domeinnaam gp2league.net geregistreerd is. Klik hier om terug te gaan.

Domain name: gp2league.net

Registrant:

Priyantha Bleeker (p.bleeker@wanadoo.nl)

..............
Amsterdam, ........
NL

Administrative:

..............
Amsterdam, ........
NL

Billing:

..............
Amsterdam, ........
NL

Technical:

..............
Amsterdam, ........
NL

Verwijderd

Domain name: extreminator.com

Registrant:

fdt xg (spamzooi@home.nl)

fdg
sgd
dgd, sd 2311
GF

hehe, ik had maar wat ingevuld :)

Verwijderd

All we ask is that domain registrants agree to a minimum number of money-saving offers from our clients on everything from air travel to office supplies. The offers are presented via e-mail to the registrants once the registration process is complete. DomainZero.com pays all domain registration fees, but we are not the registrar.
Registrants keep and own all rights to each domain name they register for one (1) year, with an option for FREE renewal upon expiration when they return to DomainZero.com. No money, no worries. Just an effective way for real people to take part in the Internet without any obstacles.
-------------------

Houdt dit niet in dat je wat moet bestellen af en toe bij een van hun sponsors dan ???
In ieder geval ben je wel eigenaar of althans rechthebbende op het domein voor één jaar met optie tot verlenging zo te lezen.

R@b

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Hoe zit datan naar 1 jaar??, moei dan nog betale.. en is het slim om het op je eigen adres te registreren?
Pagina: 1