Modjes @ LA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 15:23
Ik heb een voorstel voor LA om discussies voortaan eerlijker te laten verlopen (nee dit is niet omdat ik toevallig net een OW heb gekregen).

Als nou eens wordt ingesteld dat ALLEEN DT'ers voortaan in topic antwoorden in LA, dan ben je ook van het eindeloze gezeik users <> crew af.

Wat me nu namelijk opvalt is dat sommige moderators meer in LA zitten en daar een sport van maken dan dat ze in hun eigen forum of andere techfora meehelpen.

Als zo'n regel zou worden ingesteld moet het natuurlijk niet zo worden dat de crew via de crewchannels / crewfora alsnog discussies gaat houden, want doel is juist dat het DT de users helpt. Die zijn zegmaar een vertegenwoordiging van de bemiddelaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Maar veel vragen in LA kunnen makkelijk opgelost/uitgelecht worden door users/mods, dus waarom zouden dan persee speciale personen gebeuren? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ehm.. dus je wilt zeggen dat als er een user is met een kwestie over WOS ofzo, dat ik dan niet meer mag reageren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een lekkere gedachtengang ja :o

Euhmzz, volgens mij behoort elke modje tot de crew en hebben die ook allemaal het recht om in LA te reageren. Het probleem zit hem eerder bij users die zich met zaken bemoeien waar ze helemaal niks mee te bemoeien hebben, he ddc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij vergeet je dan de essentie van LA: discussiëren tussen Crew en Users waarbij zij kunnen discussiëren. Mocht een user niet willen dat andere users zich willen mengen in de discussie dan kan dat via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:25 schreef nelske het volgende:
Is een lekkere gedachtengang ja :o

Euhmzz, volgens mij behoort elke modje tot de crew en hebben die ook allemaal het recht om in LA te reageren. Het probleem zit hem eerder bij users die zich met zaken bemoeien waar ze helemaal niks mee te bemoeien hebben, he ddc?
Ben met je eens dat het probleem daar ook in zit. En waar slaat die laatste zin op? Dan kan ik ook wel zeggen dat het frapant is dat jij hier reageert... toevallig ben jij ook iemand die meer in LA/SU post dan in de techfora. Maargoed, ik was eigenlijk niet van plan het daar over te hebben, maar blijkbaar toch weer nodig...
Op zaterdag 23 maart 2002 13:23 schreef Buzzman het volgende:
ehm.. dus je wilt zeggen dat als er een user is met een kwestie over WOS ofzo, dat ik dan niet meer mag reageren :?
Het hangt er maar net vanaf wat de vraag is. Vaak heeft een topic in LA niet direct betrekking op een forum. Meestal gaat het om een waarschuwing oid, en die gelden voor alle forums, dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 13:11 schreef ddc het volgende:
Wat me nu namelijk opvalt is dat sommige moderators meer in LA zitten en daar een sport van maken
Dat valt me bij sommige users nog veel meer op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Laat ik me er maar niet over uitlaten welke users ik dan bedoel...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 13:29 schreef ddc het volgende:
Ben met je eens dat het probleem daar ook in zit. En waar slaat die laatste zin op? Dan kan ik ook wel zeggen dat het frapant is dat jij hier reageert... toevallig ben jij ook iemand die meer in LA/SU post dan in de techfora. Maargoed, ik was eigenlijk niet van plan het daar over te hebben, maar blijkbaar toch weer nodig...
Mjah, waar die laatste zin op slaat? Ik heb gewoon geen zin om om de waarheid heen te draaien, laten we het daar maar op houden. Goh, misschien zijn de mensen die als mod gevraagd zijn wel met een reden gevraagd? Zij bepalen het beleid met z'n allen. Zij hebben ook het recht te reageren in LA. Tja dat ik redelijk vaak in LA te vinden ben kan kloppen. Komt mede door het feit dat ik een relatief klein en rustig forum modereer. Neemt niet weg dat iemand anders dan een DT-persoon niet net zo goed kan reageren in LA als een DT-persoon. Ik denk dat een crewlid net wat beter op de hoogte is van de gang van zaken dan een gewone user (zomaar een vreemde gedachte van me hoor).
Het hangt er maar net vanaf wat de vraag is. Vaak heeft een topic in LA niet direct betrekking op een forum. Meestal gaat het om een waarschuwing oid, en die gelden voor alle forums, dus. :)
Goh en wie bepalen het beleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:33 schreef Jotti het volgende:
Laat ik me er maar niet over uitlaten welke users ik dan bedoel...
Als je mij bedoelt mag je dat best zeggen hoor.
Maar zegt Exirion nu wat jij denkt ofzo?

Kom anders ff op icq, als ik niet op je ignore list sta tenminste.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 13:31 schreef Exirion het volgende:

[..]

Die vervolgens crew worden? :o

Nu ff serieus: Het is idd dat er users én crewleden zijn die veel in LA zitten.

De één doet dit hartstikke goed de ander wat minder, ik denk dat iedereen zichzelf even moet afvragen of het nog wel nut heeft om nog te reageren (in bijv. topics waar al 4 keer het juiste antwoord is gegeven.).

Het lijkt me geen goed plan om het postrecht van de users (en een aantal crewleden) weg te halen in LA. Vooral omdat hier vaak erg goede discussies gevoerd worden en er ook een lolletje van afkan :)

edit: Paar foutjes ff snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:35 schreef nelske het volgende:
Mjah, waar die laatste zin op slaat? Ik heb gewoon geen zin om om de waarheid heen te draaien, laten we het daar maar op houden. Goh, misschien zijn de mensen die als mod gevraagd zijn wel met een reden gevraagd? Zij bepalen het beleid met z'n allen. Zij hebben ook het recht te reageren in LA. Tja dat ik redelijk vaak in LA te vinden ben kan kloppen. Komt mede door het feit dat ik een relatief klein en rustig forum modereer. Neemt niet weg dat iemand anders dan een DT-persoon niet net zo goed kan reageren in LA als een DT-persoon. Ik denk dat een crewlid net wat beter op de hoogte is van de gang van zaken dan een gewone user (zomaar een vreemde gedachte van me hoor).
Een goeie oplossing naar mijn mening is dan dat jij ook gewoon lid wordt van het doktersteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:35 schreef saviour het volgende:
hmmmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 13:31 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook.
Diezelfde users hebben ook vaak de neiging om continu LA topic te openen waar het nut mij geheel onduidelijk van is.
Waar dit er ook zo een van is.
Op zaterdag 23 maart 2002 13:29 schreef ddc het volgende:
Dan kan ik ook wel zeggen dat het frapant is dat jij hier reageert... toevallig ben jij ook iemand die meer in LA/SU post dan in de techfora. Maargoed, ik was eigenlijk niet van plan het daar over te hebben, maar blijkbaar toch weer nodig...
Het te woord staan van mensen in LA en SU hoort nou eenmaal bij de functie moderator.
Om even geen blad voor de mond te nemen; dit is nu al zeker de tweede keer dat jij dit soort uitlatingen doet, onterecht nog wel, terwijl je zelf als user nota bene bovengemiddeld veel in de betreffende fora komt.
Misschien zegt de leus 'een beter milieu begint bij jezelf' je iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 13:35 schreef saviour het volgende:
De goeie wel ja ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ik opteer zelf voor een andere oplossing :)

LA als een soort SU maar dan met reply rechten voor de starter

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 13:36 schreef ddc het volgende:

[..]

Een goeie oplossing naar mijn mening is dan dat jij ook gewoon lid wordt van het doktersteam.
Ik zie niet in dat er een probleem is momenteel, een 'oplossing' is dan ook geheel niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zaterdag 23 maart 2002 13:35 schreef ddc het volgende:

[..]

Als je mij bedoelt mag je dat best zeggen hoor.
Bijvoorbeeld ja... dat hoeft niet per sé negatief te zijn, maar het valt iig wel op.
Maar zegt Exirion nu wat jij denkt ofzo?
Mwa, gebeurt wel vaker
Kom anders ff op icq, als ik niet op je ignore list sta tenminste.. :P
Ik zal je er even afhalen :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:38 schreef johnny appleseed het volgende:
Ik zie niet in dat er een probleem is momenteel, een 'oplossing' is dan ook geheel niet noodzakelijk.
hè, neem mijn woorden niet zo letterlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:38 schreef D2k het volgende:
ik opteer zelf voor een andere oplossing :)

LA als een soort SU maar dan met reply rechten voor de starter
Nadeel is wel dat dan 1 user het tegen 30+ crewleden mag opnemen... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 13:42 schreef ddc het volgende:
Nadeel is wel dat dan 1 user het tegen 30+ crewleden mag opnemen... :{
Idd.

Plus dat discussieren over bijvoorbeeld TweakDSL, het voortbestaan van een forum. aanmaken van een nieuw forum etc. dan een beetje erg moeilijk gaat.

LA moet blijven zoals ze is IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 13:40 schreef ddc het volgende:

[..]

hè, neem mijn woorden niet zo letterlijk :+
Hoezo, jij was degene die "een probleem" zag, dat er geheel niet is? Nu zeg je dat je woorden niet zo letterlijk genomen moeten worden :?

Beats me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Op zaterdag 23 maart 2002 13:46 schreef nelske het volgende:
Hoezo, jij was degene die "een probleem" zag, dat er geheel niet is? Nu zeg je dat je woorden niet zo letterlijk genomen moeten worden :?
Jij nam het woord probleem als eerste in je mond hoor :7 :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op zaterdag 23 maart 2002 13:43 schreef saviour het volgende:

[..]

Idd.

Plus dat discussieren over bijvoorbeeld TweakDSL, het voortbestaan van een forum. aanmaken van een nieuw forum etc. dan een beetje erg moeilijk gaat.

LA moet blijven zoals ze is IMO.
ik zie een soort 2e LA waar users kunnen "klagen" over slotjes en een "gewoon" LA voor andere forum zaken die voor iedereen intressant zijn

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 13:52 schreef D2k het volgende:

[..]

ik zie een soort 2e LA waar users kunnen "klagen" over slotjes en een "gewoon" LA voor andere forum zaken die voor iedereen intressant zijn
Hmmz, ziet er nog niet eens zo slecht uit.

Er komen niet "echt vaak" klaagtopics voorbij waar goed over te discussieren valt IMO. (De laatste tijd iig).

Ik ga daar eens over nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zeer slecht idee, ddc.

Vooralsnog vind ik dat GoT en dus ook LA toebehoren aan alle users en alle users vrij zijn om het forum te gebruiken zoals het volgens het forum mag.

Modjes en adjes zijn OOK users, met net een beetje extra rechten maar ook meer plichten. Om deze reden zou je mods niet mogen discrimineren door juist hun userrechten af te nemen.

Overigens een groot compliment voor enkele mods die duidelijk maken dat ze zichzelf toch BOVEN de users voelen staan. Uniek dat openlijk wordt duidelijk gemaakt dat mods beter zijn als users en boven users staan.

Ongelooflijk dom als ik me dan vriendelijk mag uitdrukken.

* Delerium denkt dat normale wederzijdse behandeling onmogelijk is als 1 parij zich ubermensch noemt en ook zo handelt.

Vooralsnog bestaat er een bemiddelaar, wiens taak het ook is om vergalloperende mods terug te fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 14:28 schreef Ecteinascidin het volgende:
* Exirion denkt dat normale wederzijdse behandeling onmogelijk is als 1 parij zich ubermensch noemt en ook zo handelt.
The GoTfather
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/6995/godfather.gif
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pff, het zoveelste topic over het beleid van GoT :z.

Wat mij betreft is LA bedoeld als een plaats waar users in kunnen gaan op de voorstellen van de crew (zoals dat bij een normaal bedrijf ook gebeurt dmv vakbonden stakingen oid), en niet andersom. Net als bij een normaal bedrijf heeft een (goede) crew helemaal geen (meningen van) users nodig om een goed beleid vast te stellen. Zeurtopics als 'het niveau is te laag', 'de layout is niet goed', 'het logo is scheel' en 'waarom doen jullie dit of dat niet' mogen wat mij betreft dan ook allemaal afgeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 23 maart 2002 14:39 schreef Exirion het volgende:

[..]

[..]

[..]

:X
Da's een OW voor zinloos quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 14:47 schreef Ecteinascidin het volgende:

[..]

Da's een OW voor zinloos quoten.
Voor zover ik weet kun jij die al een tijdje niet meer uitdelen.
Op zaterdag 23 maart 2002 14:28 schreef Ecteinascidin het volgende:
Overigens een groot compliment voor enkele mods die duidelijk maken dat ze zichzelf toch BOVEN de users voelen staan. Uniek dat openlijk wordt duidelijk gemaakt dat mods beter zijn als users en boven users staan.

Ongelooflijk dom als ik me dan vriendelijk mag uitdrukken.

/me denkt dat normale wederzijdse behandeling onmogelijk is als 1 parij zich ubermensch noemt en ook zo handelt.
Helaas is genuanceerd denken, goed lezen en fatsoenlijk handelen niet aan jou voorbehouden.
Het enige dat hier wordt gezegd is dat het, in tegenstelling tot voor gebruikers, bij de functie van moderator hoort om in LA te reageren.
En als zo'n zelfde gebruiker zélf vaak in LA post, maar wel moderators op - volgens hem - veelposterij in LA aanspreekt, dan is er niks mis mee om het zo uit te leggen.
Prettig dat je - weer eens - zo lekker doordraaft.
Vooralsnog bestaat er een bemiddelaar, wiens taak het ook is om vergalloperende mods terug te fluiten.
Dat heb jij blijkbaar niet goed begrepen, de bemiddelaar is om te bemiddelen bij conflicten, de HGA is degene die in zo'n geval zijn moderator bij moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 23 maart 2002 14:56 probeert
johnny appleseed me gewoon af te flamen:

Helaas is genuanceerd denken, goed lezen en fatsoenlijk handelen niet aan jou voorbehouden.
De flame laat ik staan,onfatsoenlijke, nietlezende en ongenuanceerde mod.
Het enige dat hier wordt gezegd is dat het, in tegenstelling tot voor gebruikers, bij de functie van moderator hoort om in LA te reageren.
En dat heb je verkeerd begrepen. Op LA reageren alleen de DTers als crewgemachtigde users, de overige mods (niet-crew) zijn met de introductie van het DT-team ontheven van hun formele taak om voor de crew te spreken op LA. Hun eigen mening (als user) is daarmee niet op LA overbodig, iets wat ik in mijn vorige post ook ondersteunde/onderbouwde. ddc en ik nu ook bedoelen dat mods op LA niet de definitieve crewstandpunten mogen bepalen maar ook gewoon (en uitsluitend) hun eigen mening mogen geven.

Op de vriendelijke flames zal ik niet meer ingaan.

* Delerium gaat mailtje schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 15:07 schreef Ecteinascidin het volgende:
En dat heb je verkeerd begrepen. Op LA reageren alleen de DTers als crewgemachtigde users, de overige mods (niet-crew) zijn met de introductie van het DT-team ontheven van hun formele taak om voor de crew te spreken op LA.
Misschien is het wel handig als je je even inleest voordat je hier alweer met het beschuldigende vingertje komt.
/me gaat mailtje schrijven.
Doe dat vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ecteinascidin, wanneer hou je eindelijk eens op met elke keer en publique de confrontatie met de 'boze machtsgeile crew' op te zoeken, feiten verdraaien om mensen op de kast te krijgen, en vervolgens de gebeten hond spelen? Ik moet zeggen dat ik er een beetje kotsziek van begin te worden.

Je valt de crew aan op dingen die je zelf als crewlid vele malen erger hebt gedaan. Nu je user bent accepteer je niks van dat alles van de crew, en je grijpt elke gelegenheid aan om tegen schenen aan te trappen.

Ik zal de vraag maar direct stellen: zit het je zo hoog dat je geen crew meer bent? Hou gewoon eens op met dat voorspelbare gedoe. Het irriteert zowel de crew als veel users mateloos.

Als je zo graag GoT-father wil zijn, gedraag je daar dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 23 maart 2002 15:21 slaat Exirion de plank mis
Vooruit, oorspronkelijke reactie was hoe je het ook leest aan betoog Pro-crew.

Zijzelf post zoiets als "de pot verwijt de ketel" en da's gewoon niet netjes. punt.

Ik ga me niet vermoeien met crew die zich beter voelt, maar doe dan niet alsof je dat wel bent en ontken dat vervolgens dan ook niet. Lees je eigen posten anders ff na.

Vooralsnog geen waardeoordelen mijnerzijds, maar ik ben nogal gecharmeerd door de vermeende crewbash.

Doeg he.

[disclaimer] inhoudelijke discussies ga ik uit de weg, hopeloos namelijk.

PS, het storen aan een user-icoon is wel heel wonderlijk.

[edit]
Ontopic? Ik dacht dat mods konden lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 15:25 schreef Ecteinascidin het volgende:
Doeg he.

[disclaimer] inhoudelijke discussies ga ik uit de weg, hopeloos namelijk.
Dit doet me erg denken aan Pim Fortuyn die uit een discussie wegloopt met de mededeling: "ik heb hier geen zin aan :*".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Om even on-topic te reageren. Waardeloos slecht idee.

Oja.. argumenten... ;)

Geen enkele rode-kruis-medewerker weet hoe het er in 'mijn' forum aan toe gaat en hoewel ze een mening mogen hebben zijn ze in mijn ogen niet geschikt genoeg om dan meteen maar alles af te handelen.

Liever: heel LA afschaffen en als een user wat te mutsen heeft kan dat gewoon via de desbetreffende mod/HGA e.d.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:22

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 23 maart 2002 15:36 schreef OzBoz het volgende:
Om even on-topic te reageren. Waardeloos slecht idee.
True. :)
Geen enkele rode-kruis-medewerker weet hoe het er in 'mijn' forum aan toe gaat en hoewel ze een mening mogen hebben zijn ze in mijn ogen niet geschikt genoeg om dan meteen maar alles af te handelen.
Agree
Liever: heel LA afschaffen en als een user wat te mutsen heeft kan dat gewoon via de desbetreffende mod/HGA e.d.
Not true, er komen vaak hele goeie ideën naar voren via de LA en 75% van de LA topics is wel degelijk nuttig imho.
Bovendien is de drempel om een LA post te doen veel lager dan om bv. een mail/icq te gaan sturen.
Zo blijven jullie een beetje op de hoogte van wat er zoal speelt onder de groep users. :)
Anders creëer je toch een soort van afstand tussen user en modjes en dat lijkt me geen goeie ontwikkeling.
Dit is de plek bij uitstek om een goeie discussie te voeren tussen mod en user. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zaterdag 23 maart 2002 15:40 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]
Not true, er komen vaak hele goeie ideën naar voren via de LA en 75% van de LA topics is wel degelijk nuttig imho.
Begrijp je punt, ben het er ook helemaal mee eens. Niet met die 75% maar ok. Wellicht dat het dan handig is dingen die te maken hebben met administratieve handelingen van modjes als slotjes e.d. maar uit LA te weren. Ipv het opheffen van LA.
Bovendien is de drempel om een LA post te doen veel lager dan om bv. een mail/icq te gaan sturen.
Klopt maar dat werkt momenteel nogal het aantal zeur/zannik-posts in de hand :)
Anders creëer je toch een soort van afstand tussen user en modjes en dat lijkt me geen goeie ontwikkeling.
Dit is de plek bij uitstek om een goeie discussie te voeren tussen mod en user. :)
Een te grote afstand is inderdaad niet goed, maar dat kun je als modje ook op andere manieren oplossen als ICQ etc. Af en toe een mening polsen bij de vaste kliek van je forum etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 22:32

Arno

PF5A

Exirion: 100 punten :D
Op zaterdag 23 maart 2002 15:36 schreef OzBoz het volgende:
Geen enkele rode-kruis-medewerker...
Bij het Rode Kruis hebben ze bijna alleen vrijwilligers :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel me beschikbaar als onafhankelijk persoon >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Op zaterdag 23 maart 2002 22:02 schreef Traag het volgende:
Exirion: 100 punten :D
[..]

Bij het Rode Kruis hebben ze bijna alleen vrijwilligers :+
Žme·de·wer·ker (de ~ (m.))

1 iem. die meewerkt aan de totstandkoming van iets

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, heerlijk subtiel wordt er in dit draadje gediscussieerd :{

Een olifant in een porselijnkast breekt minder.

Ecteinascidin, je opmerkingen over mods die zich meer "voelen" dan users, raakt kant nog wal. Jij van iedereen zou toch moeten weten dat de crew als geheel beleid bepaalt (en dan met name de GoT-raad en HGA's natuurlijk). Toch niet vreemd dat er op een gegeven moment een opmerking komt, dat het crewmensen opvalt dat er mensen zijn die wel erg vaak in LA zich bemoeien met zaken waarin ze helemaal niet zoveel te zeggen/bemoeien hebben. Zeker als daarvoor een opmerking komt die precies het omgekeerde beweert. Nogmaals het is helemaal niet de taak van alleen de DT-mensen om in LA te reageren. Dat kan iedereen uit de crew doen. Het is wel de taak van DT-mensen om te zorgen dat er door iemand van hen gereageerd (en gehandeld) wordt in een LA-topic.

Uiteraard is LA open voor iedereen om meningen te delen, maar er zijn mensen die wat dat betreft wel erg dominant aanwezig kunnen zijn en er een sport van lijken te maken om overal maar een opmerking over te _moeten_ plaatsen.

Vanwaar nu ook ineens weer deze complete ophef (of dit complete topic) is me ook een raadsel.

ddc, op je opmerking over het woord "probleem" ga ik niet eens in, jij geeft d.m.v. je topic wel aan dat je een probleem ziet, om dan vervolgens op een dergelijke kinderachtige manier verder te discussieren. Sorry maar dan pas ik even.

[edit]
Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hmm.. als ik dit draadje zo lees heb ik juist de neiging om meer op m'n strepen te gaan staan. We hebben immers een tijdje geleden ingesteld dat in principe alleen de crew en mensen die echt wat nuttigs te melden hebben ter verdediging zich mogen bemoeien met klachten aangaande het modereergedrag van een crewlid?
Nu gaat dat niet zozeer op voor deze thread, maar heeft wel gevolgen voor het idee van dennis.

Die regel staat er nu eigenlijk meer om een eventueel gat in ons "wetboek" (wetboek ja, dankzij het oeverloze geneuzel en al het uitgeprobeer is er geen ruimte voor mazen en smokkelroutes) te dichten, zodat we het gebemoei van gebruikers die net zoveel te zoeken hebben in een thread die ze in feite niks aangaat als een insect in een kippenhok enigzins binnen de perken kunnen houden.

Kort: Het idee van ddc vind ik bijzonder vergezocht en zorgt ervoor dat het hele concept van LA naar de filistijnen wordt geholpen.
Het heet niet voor niets "Lieve Adjes"!!!

Oh, en het eindeloze gezeik users <> crew? 't is wat je er zelf van maakt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 20:21

JT

VETAK y0

Op zaterdag 23 maart 2002 15:29 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dit doet me erg denken aan Pim Fortuyn die uit een discussie wegloopt met de mededeling: "ik heb hier geen zin aan :*".
Jij doet me erg denken aan paars die het niet kan hebben dat ze tegen de schenen word geschopt en met onderbouwde kritiek word bestookt.

Wat dat btereft zijn er hier een aantal mods (ja, ook jij om dan maar gelijk eerlijk te zijn) die een voorbeeld aan Nelske kunnen nemen :) Ondanks dat mijn mening anders is dan de zijne, zegt hij het op vriendelijke toon met argumenten :)

Jammer dat er weinig/geen mensen zijn die leer nemen van Ecteinascedins kritiek. Dat is een minpunt. Ga niet gelijk ontkennen; kijk eerst is of hij misschien gelijk heeft want er zijn hier gewoon een paar mods die dat hebben.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1