Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
hey mr.loepie,
Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan.
Volgens mij is het OS Windows XP ?
Als je de volgende keer een topic in WOS opent zou je dan de FAQ [topic=331522/1/25] even willen doorlezen ? met name punt 3 de zgn. tags [ ] zijn voor jou van belang. Het OS komt tussen de tags te staan.
Volgens mij is het OS Windows XP ?
Verwijderd
Dan is je register een beetje corrupt. Als het goed is staat er nog een system.sav in dezelfde directory, als je die over system heen zet start je computer normaal op, maar je moet wel even je software opnieuw installeren waarschijnlijk.
ik zal het eens proberen maar ik vind het raar als ik mn backup terug zet dat ie hetnog niet doetOp zaterdag 23 maart 2002 12:59 schreef Cheatah het volgende:
Dan is je register een beetje corrupt. Als het goed is staat er nog een system.sav in dezelfde directory, als je die over system heen zet start je computer normaal op, maar je moet wel even je software opnieuw installeren waarschijnlijk.
en het is idd win xp sorry garfield mijn excuuses
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
Kan gebeurenOp zaterdag 23 maart 2002 13:38 schreef mr.loepie het volgende:
en het is idd win xp sorry garfield mijn excuuses
Je zou idd de tip kunnen proberen die Cheatah gaf, het probleem is dat deze foutmelding vaker voorkomt bij Windows XP. Vandaar dat ik vroeg of het om XP ging, echter is er volgens mij niet echt een goede oplossing.
Bij de 1 helpt een BIOS upgrade, bij iemand anders bood het converteren van de NTFS partitie naar FAT32 uitkomst.
Kweet niet of dat uitmaakt maar als je je backup terug zet(ghost) formateer je je systeem dan of overschrijf je hem??
Verwijderd
Dat is bij mij een vereiste om een backup fatsoenlijk terug te plaatsen.Op zaterdag 23 maart 2002 16:21 schreef dave01 het volgende:
Kweet niet of dat uitmaakt maar als je je backup terug zet(ghost) formateer je je systeem dan of overschrijf je hem??
Ik had dit weekend hetzelfde probleem, heel raar maar via de supportsite van Microsoft heb ik de oplossing gevonden:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q307545&ID=KB;EN-US;Q307545
Als het bij jou nu ook werkt....
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q307545&ID=KB;EN-US;Q307545
Als het bij jou nu ook werkt....
Pagina: 1