ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
relax
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Kijk eens aan 
Aardig, mijn dank hiervoor
Aardig, mijn dank hiervoor
Ik heb er al een aantal keren handig gebruik van kunnen maken, dus het leek me een goed idee om 'm te delen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Thanx.
Op zaterdag 23 maart 2002 12:53 schreef BackSlash32 het volgende:
Voor diegenen die zich afvragen waar die events in je logfiles voor staan, of een oplossing zoeken voor een probleempje:
Op http://www.eventid.net staat een searchable database met NT4/2000/XP eventID's.
Wil je snel kunnen zoeken wat een bepaald event inhoudt en wat er wel of niet aan te doen is ?
Dan kun je door het gebruiken van deze .reg file:
code:
1 2 3 4 Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl\event] @="http://www.eventid.net/display.asp?eventid=%s"
Reg-file staat hier voor download
Gebruik is heel eenvoudig: tik in je adresbalk 'event <eventnummer> in en je IE doet de rest.
Pagina: 1