These are my principles. If you don't like them, I have others.
Niemand gespeeld? Zonde... ik was er al bang voor. Heeft toch alleen maar goede reviews gehad.
Heb je er misschien een linkje naar? Wil wel ff wat van die reviews lezen dan, kijken of het me leuk lijkt.
There is no magic.
Verwijderd
ik heb hem gespeeld, hij is idd wel cool. Het is het meest te vergelijken met de prince of persia 1, maar dan 3d. Ik vond hem op een gegeven moment wel saai worden..
Ik zit er zelf ook echt op te wachten, stond er vanmiddag mee in m'n handen bij FRS, maar aangezien ik zelf in een gamesjop werk en daar 15% korting krijg zal ik nog ff tot vrijdag moeten wachten
Review op www.gamespot.com gaat wel lekker diep, en op www.gamefaqs.com staan een aantal user reviews.
Verder hoor je er weinig van...
En ik vind dat het toch wel iets meer heeft dan Prince of Persia, nl. het feit dat je niet alleen bent: Yorda geeft het spel een hele extra dimensie, zowel wat verhaal als gameplay betreft.
Verder hoor je er weinig van...
En ik vind dat het toch wel iets meer heeft dan Prince of Persia, nl. het feit dat je niet alleen bent: Yorda geeft het spel een hele extra dimensie, zowel wat verhaal als gameplay betreft.
heb hem hier liggen, kvin hem wel cool. is best wel mooi gemaakt. versta aleen geen hol van die taal van dat knulletje en vraag me af wat ie nou telkens tegen die princes blaat.. maar jah. tis wel leuk . lekker beetje puzzelen. en het water ohhh da's echt ontiegelijk mooi gemaakt. maar heb het idee dat het snel gaat vervelen..
-
Pagina: 1