Hoi, (ik hoop dat de topic een beetje goed is)
Ik heb het volgende:
Een xls sheet wordt geupped, waardes worden uitgelezen etc. etc.
Nu wil ik die waardes terug laten komen in form input velden. Alleen wel op basis van het aantal wat iemand geselecteerd heeft, dus dit:
Een gebruiker zegt ik wil maximaal 5 adres regels terug laten komen. (om evt. te bewerken)
Nu heb ik al zitten rommelen met, While, For, For each etc. etc., maar ik kom er niet uit.
Het moet dus alle gegevens die geupped zijn, dus niet 5 keer dezelfde, maar 5 verschillende (de eerste 5 o.i.d.)
(dit is mijn laatste poging geweest hierop:)
In deze staat komt er gewoon niks terug. Ik hoop dat hier iemand mij kan vertellen hoe ik het evt. anders kan doen.
Ik heb het volgende:
Een xls sheet wordt geupped, waardes worden uitgelezen etc. etc.
Nu wil ik die waardes terug laten komen in form input velden. Alleen wel op basis van het aantal wat iemand geselecteerd heeft, dus dit:
Een gebruiker zegt ik wil maximaal 5 adres regels terug laten komen. (om evt. te bewerken)
Nu heb ik al zitten rommelen met, While, For, For each etc. etc., maar ik kom er niet uit.
Het moet dus alle gegevens die geupped zijn, dus niet 5 keer dezelfde, maar 5 verschillende (de eerste 5 o.i.d.)
(dit is mijn laatste poging geweest hierop:)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <% While (not rstExcel.EOF) AND (teller1 <= session("aantal")) %>
<td>
<input type="text" name="DBADRES" size="15" value="<%=DBADRES%>">
</td>
<td>
<input type="text" name="DBPOSTCODE" size="6" maxlength="6" value="<%=DBPOSTCODE%>">
</td>
<td>
<input type="text" name="DBWOONPLAATS" size="15" value="<%=DBWOONPLAATS%>">
</td>
<td>
<input type="text" name="DBVOORNAAM" size="15" value="<%=DBVOORNAAM%>">
</td>
<td>
<input type="text" name="DBACHTERNAAM" size="15" value="<%=DBACHTERNAAM%>">
</td>
<% rstExcel.MoveNext()
teller1=teller1 +1
wend %> |
In deze staat komt er gewoon niks terug. Ik hoop dat hier iemand mij kan vertellen hoe ik het evt. anders kan doen.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored