ik heb een probleem. Zojust heb ik mijn AOPEN H600A kast ontvangen. Dus als netjes overgeplaats naar de H600A. Als werkt perfect. Alleen vind ik de voeding spanning van de Aopen te hoog. Het is nl. de 5V spanning. Deze spanning is nu 5.5V. Mijn vraag is eigenlijk is er een potmetertje waar mee deze kan afregelen? En welke potmetertje is dat. Ik bedoel de benaming op de printplaat zoals RV302 RV101 en etc. Wie kan me adviseren?
teneerst: geen aanhef en afsluiting zoals hallo, greetzz enz. (lees de Faq waarom niet)
ten tweede, draait je systeem stabiel??
zoja : Blijf er dan met je pote vanaf, als het draait dan moet je dat zo houde
ten tweede, draait je systeem stabiel??
zoja : Blijf er dan met je pote vanaf, als het draait dan moet je dat zo houde
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
het system draait wel stabiel. Ik vind de 5V veel te hoog. Ik heb op school geleerd dat er een tolerantie is van ongeveer 5%. Dat betekend dat de maximale spanning 5.25V mag zijn. Want anders is het niet goed voor de levensduur voor mijn componenten.
Koop gewoon een Athlon XP, dan is die 5 V zo een stuk lager
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
potmetertje?
moet je wel een filmpje maken als je die aanzet!
* flippy the_virus houd van vuur
moet je wel een filmpje maken als je die aanzet!
* flippy the_virus houd van vuur
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
graag wil ik normale advisering. Rick 2001 weet je nog wat tips of truck hoe ik een voeding kan afregelen zonder service manual?
OwOp zaterdag 23 maart 2002 14:10 schreef SiQDiZ het volgende:
als je je voeding meer belast gaat je +5 volt omhoog en niet naar beneden
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
5 Volt daalt inderdaat bij belasting, maar als je het eng vindt wil ik je voeding wel overnemen hoor, ik kan wel wat spanning op de 5 volt lijn gebruiken.;)
Ow dan zit ik goed met 5.15v op de 5v lijn 
Is trouwens een el-cheapo 300watt voeding die ik uit de pc van mijn pa heb gejat
Is trouwens een el-cheapo 300watt voeding die ik uit de pc van mijn pa heb gejat
Pagina: 1